9 Kasım 2016 Çarşamba

Oriflame Love Nature Çay Ağacı Özlü Kapatıcı

Merhaba benim gibi sivilce - akne sorunu olan arkadaşlarım :)
Yani çıkıyor bunlar baş edemiyorum. Neyse ki şuaralar mevsimden ötürü mü bilmiyorum azaldılar biraz, ama belli de olmuyor aniden çıkabiliyorlar..  Biraz kızarık izler kaldı işte. Artık tüm yüzüme bb krem ve cc krem felan sürmeyi de bıraktım, cildim hava alsın diye hiçbir şey sürmüyorum yani. Sadece o kızarık yerleri kapatsın, aynı zamanda da gözenekleri tıkayıp tekrar sivilce oluşumuna neden olmasın var mıdır böyle bir derken "Oriflame Love Nature Çay Ağacı Özlü Kapatıcı" ile karşılaştım ve derdime derman oldu :)
çay ağacı özlü
Tam istediğim gibi bir kapatıcı. Benim gibi fondöten, bb ya da cc krem, pudra vs kullanmaya ara veren aynı zamanda da bir kaç küçük kusuru olup da kamufule etmek isteyenlere göre güzel diyebileceğim ve tavsiye edebileceğim bir ürün kendisi.
Öncelikle Oriflame Love Nature Çay Ağacı Özlü Kapatıcı Stik  4 gr, aynı dudak nemlendiricileri gibi kendi etrafında çevirerek açıyorsunuz. Bir tarafı yeşil bir tarafı da böyle turuncumsu bir renkte. Önce yeşil yeri sivilce ya da kızarık olan lekenizin üzerine sürtüyorsunuz; hafif tampon hareketlerle ürünü parmak uçlarınızla biraz dağıtıyorsunuz, ardından turuncu - bej renkli kısmı da aynı bölgeye çok az miktarda uygulayıp birbirine parmak uçlarınız veya süngerinizle yediriyorsunuz. Kısaca iki rengin birbirine karışması lazım. Sonrasında baktım ve gördüm ki benim tam istediğim şekilde kapanıyor yüzümdeki lekeli yer. Kokusu da keskin olmayan bir çay ağacı yağı kokusu. Beni rahatsız etmedi. Düzenli kullandığımda ise küçük çıkmaya çabalayan sivilcelerin üzerleri beyaz beyaz kabuk bağladı. Gündüz kullanmak istemeyenler gece yatmadan önce bence sadece yeşil kısmını uygulayıp uyuyabilirler. Bilmiyorum benim için hoş ve pratik bir ürün. 
kapatıcı
Eleştirilerim bu ürünle ilgili şunlar olabilir. Esmer ve buğday tenliler uyguladıklarında ciltlerinde beyaz beyaz durabilir. Bu yüzden bu çift taraflı ürünün bej rengi olan kısmı bir de koyu tonlarda alternatif bir tane daha üretilmeliydi. Aşırı derecede sorunlu ve lekeli olan ciltlerde fazla bir kapatma etkisi olmayacağını düşünüyorum. Çok yağlı ciltlerde de gün içinde cilt tarafından emilecektir. Bu yüzden bir iki kere yenilemek gerekebilir. Ayrıca uygularken ellerinizin temiz olmasına dikkat edin. Hatta yukarıda da dediğim gibi süngerinizle de uygulayabilirsiniz :) 
corrective stick
Sizler Oriflame'ın bu çay ağacı özlü kapatıcısını kullandınız mı, ne düşünüyorsunuz bir şans verir miydiniz? Sivilce ve cilt lekeleriniz için özellikle tavsiye edeceğiniz bir ürün ya da doğal yöntem var mı? Aşağıya yorum kısmına yazarsanız çok sevinirim :) 



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

27 yorum:

  1. Uzun zaman önce aldığım bir ürün pek kullandığım söylenemez. Bunun solisyonu da var lakin ben bir etkisini göremedim. Umarım sende işe yarar güle güle kullan tatlım 😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Solisyonu mu yani likit gibi olanı mı onu da görmüştüm sanki :)

      Sil
    2. Sivilce kendini yeni yeni gösterdiği zamanda sürüyorsun kızarıklığı fazla şişmeyi önlemesi gerekiyor lakin ben öyle bir etkisini göremedim maalesef. Sevgiler.😘

      Sil
  2. Pek kullanmıyorum böyle şeyler Ama aklımda bulunsun paylaşım için teşekkürler 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben teşekkür ederim tercih meselesi tabiki bir şey diyemem :)

      Sil
  3. daha önce gördüğüm ama hiç kullanmadığım bir üründü, paylaşım için teşekkürler ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben teşekkür ederim, ihtiyacım olunca bir şans vereyim dedim :)

      Sil
  4. küçük sivilceler için kurtarıcı olabilir teşekkürler canım paylaşım için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben teşekkür ederim.. Evet ufak çaplı bazı sorunlarda etkisi güzel :D

      Sil
  5. Rossmann'larda satılan çay ağacı yağından ben de, eşim de çok memnunuz. Tamamen doğal ya. Aklında olsun Esra'cım, öperim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam canım burada Rossmann'ın R'si bile yok :((

      Sil
  6. görmüştüm fakat denemediğim bir ürün :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de denedim işte, hep görüyordum ama nasıldır bilmiyordum :)

      Sil
  7. Çay ağacının kokusunu hiç ama hiç sevmiyorum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende sevmiyorum sinek ilacı gibi kokuyor bunda kokusu az ama sevmiyorum cidden :(

      Sil
  8. Ben kullanmadım ama denemek isterim, beğendim.

    YanıtlaSil
  9. eskiden böyle bir ürün kullanmıştım markasını hatırlamıyorum ama yeşil kısmı iyi iş görüyor gerçekten..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yeşil kısmı sadece akşamları kullanılsa kafi dediğiniz gibi İrem Hanım :)

      Sil
  10. Hep görüyorum hiç almadım ama bir şans verilebilir aslında

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de bir şans verdim ve fena olmadığını düşündüm hocam :)

      Sil
  11. Verdiğini,z bilgiler için çok teşekkürler, daha önce denemedim ama bakabilirim artık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben teşekkür ederim Kezban Ablacım, sizin bloğunuz neden benim genel izlediğim bloglar da gözükmüyor bir türlü anlamadım :(

      Sil
  12. bende böyle bir arayıştayım ufak lekeler için vs çok gerkli bence keşke deneme şansı olsa ve öyle alınsa çok isterim
    blogunuz çok guzel bende beklerim sizleri
    http://herteldehayat.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. geldim canım bloğuna teşekkür ediyorum :)

      Sil
  13. kızarıklık için bende denemeyi düşünürüm canım bunu madem kuru ciltlerdede kolaylıkla kullanılabilicek yapısı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. senin atopik cildine zarar verebilir belki canım ..

      Sil