2 Aralık 2016 Cuma

Dermalogica Ultracalming Cleanser 250 ml - Temizleyici Jel Krem

Herkese Merhaba💕
Hemen kızaran, kaşınan, yanma ve batma hissi yaşayıp suya dahi hassasiyet gösteren cilt tipine sahipseniz sizi ilgilendiren bir temizleme jeliyle tanıştırmak istiyorum sizi. Dermalogica UltraCalming Cleanser For Face And Eyes Hassas ve Kızarık Ciltler İçin Temizleme Jeli . Bu ürünü bay bayan herkes rahatlıkla kullanabilir. Göz bölgemizi temizlerken dahi kullanılabilen bir temizleme jeli.

Aslında ben karma cilt tipine sahibim ve her defasında da söylüyorum akneler çıkıyor çene bölgemde. Kullandığım akne jelleri cildimin kızarmasına ve kabuk kabuk olmasına da neden oluyor. Bu jel denemem için Dermokozmetika tarafından gönderildi. Ben de gelir gelmez kullanmak istedim. Markayı daha önce duymuştum ama hiç kullanma fırsatım olmamıştı. Günlük kullanıma da uygun bir ürün.
dermalogica
Ürünün kullanım şeklinden bahsedecek olursam; 
Yüzümüzü suyla ıslattıktan sonra jelden bir miktar alıp parmak uçlarımızla yüzümüze masaj yaparak uyguluyoruz, ardından da ılık suyla ya da bir parça kuru kağıt havluyla ciltten kalanını alıyoruz. Köpüren bir temizleyici değil. Kaygan kremsi bir yapısı var diyebilirim. 
Dermalogica Ultracalming Cleanser 250 ml - Temizleyici Jel Krem
                                                                                 Cildimde gözlemlediğim etkileri;
Cildimi yıkayıp kuruladıktan sonra temizlenmiş ve yumuşamış, nemli gibi hissettim. Akne kızarıklıklarımın eskisi kadar olmadığını ve bir miktar da aknelerime iyi geldiğini söyleyebilirim. Her ne kadar kuru ve hassas ciltler için olsa da cildimi yağlandırmadı. Bu markanın akneli ciltler için olanını mutlaka kullanmam gerek diye de düşündüm. 
Ürün hakkında düşünce ve eleştirilerim;
Kuru ve hassas cilt tipine sahip olanlar gönül rahatlığıyla kullanabilir, çünkü içerik ve yapı olarak onlara göre üretilmiş. Kokusu hafif çok belirgin bir kokusu yok da diyebilirim. 250 ml az bir miktarı tüm yüze yetmekte bu yüzden çabucak bitecek bir ürün gibi değil. Gerçekten cilt bariyerini güçlendirmekte ve hassasiyeti azaltmakta. Bu ürünü gözlerimde de kullandım ve sadece göz makyajını temizledikten sonra kalıntıları gidermek için bile ideal diye de düşündüm; çünkü bilirsiniz göz çevremiz yüzümüzün en hassas yeridir. Herhangi bir yakma ve tahriş yapmadı. Yüz temizliğinin ardından da uygun bir tonik ve nemlendirici daha güzel sonuç almaya yardımcı olacaktır. 
Olumsuz anlamda eleştirebileceğim tek şey ise fiyatı; 144 lira gibi bir fiyatı var pahalı bir ürün bence. Şuan Dermokozmetika'da ne kadar bilmiyorum çünkü ürün tükenmiş sanırım. Kısaca fiyatı bu hayat şartlarında çok para..Keşke daha makul olsa da herkes satın alabilse :)

Siz nasıl bir cilt tipine sahipsiniz, cildiniz için hep aynı marka ürünleri tercih edenlerden misiniz? Yoksa sık sık marka değiştirir misiniz? Dermalogica 'yı kullanmış mıydınız; ne düşünüyorsunuz hakkında aşağıya yorum olarak yazarsanız çok sevinirim. Hepinize teşekkür ederim şimdiden :)







Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

41 yorum:

  1. dermokogica ürünlerinden ne kullansam memnun kaldım açıkçası bu kadar pahalı olmasa 100 tl civarında bile olsa alırdım bunu..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zaten artık taksitlendirme de yok, makul fiyattaki ürünleri tercih etmeye çalışıyor herkes

      Sil
  2. Dermalogica özellikle ülkemizde epey pahalıya satılıyor ama ciddi başarılı ürünleri var. Ultracalming Cleanser da aklımda olsun kesinlikle, merak ettim okuyunca! Güle güle kullan, sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kuru ve hassas cilt tipin varsa mutlaka denemelisin Başakcığım, göz çevresinde de kullanıldığı için bir taşla iki kuş vuran bir ürün ama gel gör ki pahalı :(

      Sil
  3. Daha önce kullanmadım ama bilgi edinmiş oldum <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür canım, ben de ilk kez kullandım :)

      Sil
  4. Tam benim cildime uygun derken o fiyat yıktı :(

    YanıtlaSil
  5. fiyatlı bir ürünmüş gerçekten benim cildimde rose hastalığı var ,düşünebilirm aslında ,paylaşım için teşekkürler,sayfama beklerim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yorum için teşekkür ederim, sayfanızın linkini de yazssaydınız keşke :(

      Sil
  6. Dermalogica'dan benim de merak ettigim urunler var ama fiyatlarini abartili buluyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. akneli ciltler için olan ürünlerini merak ediyorum ama fiyatlar almış başını gitmiş bu markada sanki :(

      Sil
  7. Bende çok kuru ciltliyim canım,malesef tek sabit bir ürünle kalamıyorum.Sürekli ürün arayışım devam ediyor.
    Güzel bilgiler için teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. siz bu ürünü mutlaka günün birinde deneyin yorum için teşekkür ederim bu arada :)

      Sil
  8. Nemli gibi hissetmek çok önemli. Güzel ürün.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet hocam, kuru ciltler sevecektir çok :)

      Sil
  9. merhaba blogumu yeni açtım bende beklerim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayırlı olsun, mutlaka gelirim. Linki de yollasaydınız sayfanızın güzel olurdu :)

      Sil
  10. Pahalı bir ürünmüş ama vaadlerini yerine getiriyorsa bence değer... Ben de şimdilik aynı markanın ürününü kullanıyorum memnunum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güle güle kullan canım gerçekten pahalı hele de taksit devri ortadan kalkınca zor bunu almak :/

      Sil
  11. bu markadan hiç ürün denemedim hala ama çok merak ediyorum, hep olumlu şeyler okuyorum aslında her ne kadar karma ciltli olduğumdan bu ürün bana pek uygun olmasa da başka çeşitlerini deneyebilirim, dedğin gibi fiyatı tuzlu ama indirimsiz alınmaz :D eline sağlık canım =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende karma ciltliyim canım ve neyazık ki çene bölgemde önüne bir türlü geçemediğim aknelerim çıkıyor. Bu akne jellerini yeniden kullanmaya başladım onlar o kısmı tahriş ediyor bu jel biraz yatıştırdı. Kaliteli ama oldukça da pahalı :(

      Sil
  12. Denediğim ürünler bende de olumlu izlenim bıraktı.Güle güle kullan 💘

    YanıtlaSil
  13. Iyi bir marka ama pahali. Ben kullandigim ürün cildimde etkisini azaltinca degistiriyorum.uzun kullanimds etki azalabiliyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet ben de yeni ürünlere merakımdan habire değiştiriyorum :)

      Sil
  14. Makyaj temizleme sütünü kullanmış ve çok beğenmiştim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eminim bir hamlede makyajı temizlemiştir :)

      Sil
  15. Göz bölgesine de kullanılabiliyorsa zaten içeriği oldukça iyidir ;)
    Çok teşekkürler, aklımda bulunsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet göz bölgesinde de güvenle kullanılabilir yazıyor :)

      Sil
  16. markanın başka ürünlerini denemiş ve memnun kalmıştım ama fiyatlar gerçekten yüksek

    YanıtlaSil
  17. Harika bir blogunuz var. Bloglar Yarışıyor kampanyası ile siz de blogunuzla kazanmaya aday olun, blogunuzu tanıtın, mansiyon ve promosyon ödüller kazanın. Sponsorlarımızın desteği ile bloglar arası etkinlik yarışmamızı 2016 yılı içerisinde 4.kez düzenliyoruz. Katılım için detaylı bilgiyi websitemizden öğrenebilirsiniz.
    İlginiz ve desteğiniz için teşekkürler!


    Web : http://www.bloglaryarisiyor.net
    Mail: iletisim@bloglaryarisiyor.net
    Tel : +90212 330 9707

    YanıtlaSil
  18. Akneler üstündeki etkisi oldukça başarılıymış.Ama fiyatı yüksek bana göre.Umarım istediğiniz sonuca ulaşmışsınızdır.Sizi + ekledim.Ben de http://yesimlehertelden.blogspot.com.tr/ sayfama beklerim.Sevgiler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu hassas ciltler için olanı ama benim aknelerimi arttırmadı diyim :)

      Sil
  19. İlginçbir ürüne benziyor denemek lazım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cildiniz hassas ve kuru ise mutlaka deneyin derim :)

      Sil
  20. Dermalogica ürünlerini seviyorum ama çok pahalı olduğu için sürekli alabileceğim bir marka değil maalesef. Toz Peelingi çok güzel özellikle.

    YanıtlaSil