20 Aralık 2016 Salı

Havilland Krem

Soğuk kış günlerindeyiz :)
Bugünkü yazımda sizleri eskilere götürmek istedim. Anneannelerimizin babaannelerimizin zamanında çok kullanılan Havilland Krem. Ellerine ve yüzlerine sürerlermiş. Tenleri pamuk gibi yumuşacık ve bembeyaz olurmuş. O zamanlar ambalajı daha değişikmiş tabi ama günümüze kadar gelebilmiş bir krem kendisi. Duyanlarınız bilenleriniz var mı bilmiyorum? Merak edenler okumaya devam etsinler :)
cilt bakımı

Yağlı ve yağsız olmak üzere iki çeşidi satılıyor. Bendeki yağlı olan. Kokusu ise o kadar güzel ki uzun süre de kalıcı. Kır çiçekleri gibi kokuyor. 
Özellikle kuru cilt tipine sahip olanlar bayılacaklardır bu kreme. Fakat satın almak için bulması oldukça zor; bir kaç internet sitesinde satılsa da ben eczaneden almıştım. Fiyatı da oldukça makul 4-5 lira civarında. 
Havilland Krem şirin sarı bir ambalajda, tüp içinde, 40 gram ve oldukça yoğun bir yapıda. Ama emilmesi öyle zor ve uğraştırıcı değil. Bu soğuk günlerde ellerime sürüp öyle çıkıyorum dışarı. Bulaşık yıkadığımızda ya da dışarı çıktığımızda ellerimizdeki kuruluğa da o kadar iyi gelmekte ki, topuklarıma ve dirseklerime de hiç çekinmeden sürüyorum. Ve sonuç harika. Anında yumuşacık oluyor ve uzun süre de etkisi cildimde kalmakta.
parabensiz
 İçeriğine bakacak olursak da paraben ve alkol gibi kimyasallar içermediğini görüyoruz. Bence gayet alınası nostaljik bir krem. Sırf kokusu için bile alın derim. Seveceğinizden eminim. Mesela bu gece ben ellerime sürüp eldivenlerimi giyip öyle uyuyacağım, sabah kalktığımda yumuşacık olsun istiyorum çünkü ellerimi :) Bence mutlaka sizlerde denemelisiniz...

Ne düşündünüz bu krem hakkında? Aşağıya yorum bırakırsanız çok sevinirim.
 Sevgiyle Kalın 
💕

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

53 yorum:

  1. denemek isterim bu kış günlerinde:) paylaşım için teşekkürler...

    YanıtlaSil
  2. resmini görünce hatırladım bu kremi
    aynen benimde çok fena kuruyor ellerim,demekte fayda var....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eczane ya da parfümeriler de bulabilirsin canım :)

      Sil
  3. bu kremi o kadar çok severim ki annanem kullanırdı :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay çok sevindim sevmenize peki bulabiliyormusunuz çevrenizde çok merak ettim İrem Hanımcım :)

      Sil
  4. kış günlerinde ihtiyacım olan şey bolca nem :) aklımda bulunsun canım

    YanıtlaSil
  5. bu kremi ilk defa senden duydum ben. sanırım ig postunda dikkatimi çekmişti hatta, ayzdığın çok iyi olmuş =) eline sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. olabilir canım geçen sene mi ne paylaşmıştım şimdi de madem bu kadar seviyorum iyi buldum bir tanıtayım dedim, maşallah çok dikkatlisin :)

      Sil
  6. İsim çok tanıdık geldi. Denenebilir bir krem.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eski yıllardan beri varmış bu krem hocam :)

      Sil
  7. İlk defa duydum kır çiçeği gibi kokuyor dedin merak ettim mis gibi :)

    YanıtlaSil
  8. Ayyy birden nostalji canlandı gözümde.Bu kış için krem stoğum çok fazla ama bu da aklımın bir köşesine yazıldı yine de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aklında olsun belki denk gelirse alırsın bulunur canım :)

      Sil
  9. Yaaa ne kadar şirin^^ anane ve babanemlerde hiç görmedim ama yine de nostalji olsun diye bile alınası <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. demek ki onlar kulanmamışlar canım :)

      Sil
  10. Ben bu kremi hatırlayamadım ancak annemin elleri ve ve yüzü bembeyaz yapan benzer bir kremini hatırlıyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. doğrudur o dönemlerde böyle bir iki tane krem varmış :)

      Sil
  11. Eczanede görürsem alırım ben de, özellikle kokusunu çok merak ettim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öğlen sürmüştüm saat şuan 17:30 hala elimde kokusu :)

      Sil
  12. ananem kullanırdı ve yıllarca sadece 2 markası vardı kullandığı fotoğrafı görünce direk o geldi aklıma Allah rahmet eylesin :(

    YanıtlaSil
  13. Canım ben hiç hatırlamıyorum ya denk gelirsem denerim mutlaka :) sevgiyle kal öpüldün

    YanıtlaSil
  14. Hiç hatırlayamadım bu kremi demekki annem kullanmamış yoksa bilirdim.Aklımda olsun eczaneye gidince bi sorayım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. küçük parfümeri ve eczanelerde vardır evet :)

      Sil
  15. Çok eski bir markadır. Tekrar almak isterim ben de

    YanıtlaSil
  16. Annemin vazgecilmez kremiydi.. halen varmis demekki.. o zamanlarda eczanelerde satilirdi.. birde mavi ambalajlisi vardi.. kokusunu cok severdim ve annemden gizli gizli surerdim..insallah bulabilirim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umarım bulabilirsiniz Filiz Hanımcığım :)

      Sil
  17. Bu kremi görünce eski zamanlara gittim.Halam çok kullanırdı.Araştırayım bakalım bulabilecekmiyim 😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaa herkes çok seviyormuş bu kremi iyi ki anlatmışım :)) sağolun, umarım bulursunuz :)

      Sil
  18. Anneannemin kullandığı bir kremdi. Ambalajı değişmiş tabii. Denk gelirsem alacağım 😍💕💕💕

    YanıtlaSil
  19. Ananemin kremi hala satılıyor mu? Şaşırdım. Ama ananemi anımsamak için bile alırım.( ananemin KOKUSU nu). :)

    YanıtlaSil
  20. Ben duymamıştım bu kremi hiç.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. duyan duymuş canım :D:D kızmıyon demi

      Sil
  21. Annem rahmetlinin vazgeçilmez kremi

    YanıtlaSil
  22. ilk defa gördüm ama ambalajı bile çok nostaljik! içerik de temizmiş bi denemek lazım :)

    YanıtlaSil
  23. Babaannem kullanirdi. Avusturyada hiç görmedim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oralarda kimbilir ne nostaljik kremler daha vardır :)

      Sil
  24. ay ben de nostalji yaptım şimdi. annem kullanırdı, hala varmış..denk gelirsem alırım:)

    YanıtlaSil
  25. Bende genç kızlık yıllarında kullanmıştım bütün arkadaşlarım cildime bayılırdı pürüzsüz ve güzel yapıyor çevremdeki eczanelerde malesef yok

    YanıtlaSil