11 Nisan 2017 Salı

Kozmetikpsikolojisi 2 Yaşında Çekilişi

Herkese Merhaba  
                  Kozmetikpsikolojisi adlı bloğumda paylaşım yapmaya başlayalı tam 2 sene oldu. Zaman gerçekten çok hızlı akıyor. Önemli olan zamanın hızlı akışı değil, onu iyi değerlendirebilmekte. Aslında kısa olan ama çok da hızlı akan zamanın içine faydalı bir çok şeyi sığdırabilmek marifet arkadaşlar =)


                  Yazdığım yazılarımda yorumlarıyla olsun gerek eleştirileri ve katkılarıyla olsun beni yalnız bırakmayan herkese sonsuz teşekkürler. Ayrıca takipçilerim e-mailim'e olsun instagram hesabım'dan olsun çeşitli sorular sorarak, bir şeyler danışarak beni o kadar mutlu ediyorsunuz ki.. Kendimi bazı konularda güvenilir hissetmek çok iyi hissettiriyor gerçekten..  

                    Burada çok güzel arkadaşlıklar da edindim bir sürü yeni insanla tanıştım =) Hepiniz iyi ki varsınız  


blog çekilişi


3 Nisan 2017 Pazartesi

Maybelline Age Rewind Kapatıcı Light

Bugün bahsedeceğim Maybelline Age Rewind Kapatıcı şimdiye dek kullandığım göz altı kapatıcılarım içerisinde kapatıcılığını çok sevdiğim fakat  kullanımını da başta biraz eğlenceli bulsam da sonradan bir miktar endişe duyduğum bir ürün oldu.


Toplam 6 farklı tonda rengi varmış ama benim gördüğüm stantta nude ve light tonları vardı. Diğerleri ülkemize henüz gelmemiş. Ben light olanını satın aldım ve cilt tonumda açık olduğundan gayet iyi oldu.

age rewind

24 Mart 2017 Cuma

Bioderma Photoderm Max Tinted Aquafluide Light Spf 50+ Renkli Güneş Kremi

Herkese Merhaba 

Güneşli günler kapıda. Yaz kış kullanılması tavsiye edilen güneş kremleri özellikle yazın daha çok tercih ediliyor. Bahsedeceğim Bioderma Photoderm Max Aquafluide Light Spf 50+ renkli bir güneş kremi. Bioderma çok sevdiğim markalardan biri ve Dermokozmetika sitesinde de şuan indirimde.


21 Mart 2017 Salı

CLC Göz Altı Kremi 👀

Herkese Merhaba 👀
Bahsedeceğim ürün son derece etkili, bir o kadar da enteresan ve mucizevi bir göz altı kremi. CLC Cristality kozmetik sektöründe devrim olarak nitelendirilen bir ürün. Bu küçük mucizevi krem ameliyat olmaktan korkan ama göz altlarındaki torbalardan şikayetçi olup kendisini mutsuz hisseden kişiler için adeta mucize.



kaz ayağı


16 Mart 2017 Perşembe

Remington s9500 Pearl İnci ile Seramik Kaplama Saç Düzleştirici Deneyimim 💇

👯 Herkese Merhaba 💇


Eğer saçlarınızı hiç kuaföre gitmeden evde kendi başınıza düzleştirmek istiyorsanız Remington s9500 Pearl İnci ile Seramik Kaplama Saç Düzleştirici size tavsiyem olabilir. Bu yazıda da geçenlerde satın aldığım bu saç düzleştiricisini anlatacağım sizlere..


13 Mart 2017 Pazartesi

Oriflame Women's Collection Innocent White Lilac Parfüm

Herkese Merhaba 💮





Bahar mevsimini yaşadığımız şu günlerde kendinizi mutlu edecek bir şey daha olsun istiyorsanız hayatınızda Oriflame Women's Collection Innocent White Lilac Parfüm'e mutlaka sahip olun derim.

9 Mart 2017 Perşembe

Swissco Argan Yağı Emdirilmiş Tarak 💇

Herkese Merhaba 💇


Tanıtacağım tarak Swissco Ultimate Detangler serisinden Argan Yağı Emdirilmiş Saç Açma Fırçası.  Gratis'te satılıyor ve Tangle Teezer muadili olarak ismi çok anılsa da onun kadar pahalı olmayıp, fakat hemen hemen de onunla aynı işlevi gören cici bir tarak. İki farklı rengi vardı mavi ve pembe olmak üzere, ben bu mavi olanını tercih ettim. Tutma sapının olması da bence gayet hoş ve kullanım esnasında rahatlık sağlamakta.





27 Şubat 2017 Pazartesi

İpelina Oje Temizleme Pedi

Herkese Merhaba 💛
Oje sürmeyi sever misiniz bilmiyorum ama sürdüğünüz ojeleri çıkartırken zahmet çekenlerdenseniz bu yazımdaki İpelina Oje Temizleme Pedi'ne dikkat kesilin derim.

İpelina %100 pamuktur

23 Şubat 2017 Perşembe

Ashley Joy Argan Saç Bakım Serumu

Herkese Merhaba =)


Bugün sizlere bahsedeceğim ürün Ashley Joy Argan Saç Bakım Serumu. Firma deneyimlemem için göndermişti, yakın bir zamanda da Watsons'ta satılmaya başlamış. Ayrıca markanın Saç Bakım Yağı, Argan&Zeytinyağlı Şampuanı ve Saç Bakım Spreyi de satılmakta. 


Saç Bakımı
Ashley Joy Argan Saç Bakım Serumu 

17 Şubat 2017 Cuma

Eda Taşpınar Doğal At Kılı Fırçası

Herkese Merhaba=)
Bugün gerçekten atların kıllarından üretilmiş bir fırçadan bahsedeceğim sizlere 😂 Çoğunuz Gratis, Watsons ve Rossmann mağazalarında görmüşsünüzdür, belki kullananlarınız da vardır. Eda Taşpınar'ın tasarladığı ve O'nun da isminin geçtiği "Eda Taşpınar Doğal At Kılı Fırçası"  tek kelimeyle HA-Rİ-KA.

selülit

13 Şubat 2017 Pazartesi

Gratis Sevgililer Günü İndirimi Alışverişim

Herkese Merhaba  
Hala geç kalmamışken belki sizlerde Gratis'e uğrar ve hazır indirim devam ederken bir şey alırsınız diye fikir vermek için yapmış olduğum alışverişte almış olduğum ürünleri sizlere göstermek istedim. Bu arada Gratis Sevgililer Günü İndirimi 09-14 Şubat 2017 tarihleri arasında olacak, yani yarın son gün.
Neler almışım bir bakalım
sevgililer günü indirimi

9 Şubat 2017 Perşembe

The Balm Meet Matte Hughes - Committed 👄

Herkese Merhaba  
Likit mat rujlar uzun zamandır o kadar çok popüler ki.. Hemen her markanın var neredeyse. Ben de bugün sizlerle severek kullandığım bir likit mat ruj olan The Balm markasına ait Meet Matte Hughes - Committed rengini paylaşmak istedim.
committed

6 Şubat 2017 Pazartesi

Head & Shoulders Limonlu Şampuan

Herkese Merhaba  
Pek çok şampuan markası denemiş biriyim arkadaşlar 😊 Ama o kadar seviyorum ki bu şampuanı vazgeçemiyorum bir türlü, bittikçe hep aldığım markalar arasında Head&Shoulders.  Zaten kızıl boyalı saçlarım olduğu için boyalı saçlar için olan Prozinc Quinoa Şampuan zaman zaman da saçlarımı arındırmak için Head&Shoulders Şampuan kullanıyorum. Daha önce de bloğumu ilk yazdığım zamanlarda Head & Shoulders'ın Badem Yağlı olan çeşidini anlatmıştım. Onu okumak isterseniz buraya tıklayın lütfen 👉tık tık 

3 Şubat 2017 Cuma

Çekiliş Şubat'17

Herkese merhaba 
Instagram hesabımda bir çekiliş başlattım son gün de 15 Şubat. Şartlarım sadece instagram hesabımı takip etmek ve 2 arkadaşını yoruma etiketlemek. Herkesi beklerim 😊


Katılmak için buraya 👉 tık tık👈

1 Şubat 2017 Çarşamba

Bitenler (Kasım-Aralık-Ocak)

Herkese Merhaba 
Bitenler yazısı yazmayı da okumayı da çok seviyorum. Hem pek çok ürün bir arada oluyor hem de sonuna kadar kullanıldığı için sanki daha güzel oluyor değerlendirmek. Lafı fazla uzatmadan hemen son üç ay içerisinde neler bitirmişim bir bakalım :)

30 Ocak 2017 Pazartesi

SPLAT Chili Diş Macunu

Bol acılı bir diş macunu ile herkese mutlu günler  
Splat diş macunlarını ne kadar çok sevdiğimi ve biri bitince diğerini kullanıp dişlerim ve diş etlerimde yaşattığı etkiden çok memnun olduğumu ve yoluma uzun bir süre bu markanın macunları ile devam edeceğimden bahsetmiştim. Bugün tanıtacağım  SPLAT Chili Diş Macunu.  
Markanın diğer macunlarını da şu yazımda anlatmıştım, okumak için tık tık
Markanın ahududulu ağız köpüğü olan yazım da şurada, tık tık :)

26 Ocak 2017 Perşembe

LR Micro Silver Cilt Bakım Ürünleri Alışverişim ve Akne Mücadelesi Startım

Herkese Merhaba 
Bir önceki tanıttığım üründe "hormonal akne" sorunum olduğunu anlatmıştım. "R" harfi ile başlayan ağız yoluyla kullanılan o ilacı içmek istemiyorum. Bu yüzden de kendi kendime dıştan mücadele etmeye devam edeceğimi ve yeni ürünler deneyeceğimden bahsetmiştim. İşte o ürünler LR markasına ait Micro Silver Yüz Temizleme Kremi ve Micro Silver Krem. Bir de bu koltuk altı roll-on'unu satın aldım. Roll-on da meme kanserini tetikleyen aliminyum tozu ve alkol içermemekte imiş. LR 'ye kendim üye oldum ve bu ürünleri indirimli olarak satın aldım =)

24 Ocak 2017 Salı

Isana Young Yoğun Bakım Gece Kremi- Yağlı ve Sivilceli Cilt

Herkese Merhaba  
ahh ah nedir bu aknelerden çektiğim yaş olmuş daha yeni bilmem kaç hala çıkıyorlar yav. Sebebi hormonal. Hormonal akne ciddi sorun, kimsenin başına vermesin Allah. Su sıralar yeni bir ürün deneyişine daha geçecem. O ürünü de kiminiz biliyor kiminiz belki bilmiyordur (şimdilik sürpriz oldun) ama ileride iyi gelse de gelmese de bahsedeceğim burada. İnşallah iyi gelir diye de ümit ediyorum tabi. Çünkü o "R" ile başlayan ağız yoluyla alınan ilacı kullanmak istemiyorum kesinlikle.

16 Ocak 2017 Pazartesi

Flink&Sauber Elektrik Süpürge Kokusu Zambak

Herkese Merhaba,
Bugün çok enteresan bir üründen bahsetmek istedim sizlere. Flink&Sauber Elektrik süpürge Kokusu. Rossmann'da satılıyor, 5 li paket halinde. İtiraf etmeliyim ilk Yeşim'le Her Telden adlı blogger arkadaşım tanıtmıştı bu ürünü. Bir de ben bahsedeyim dedim. Zambak kokulu kartuş şeklinde bir ürün, bir de sarı renkte olan vardı yanılmıyorsam o da limonluydu ama net hatırlamıyorum.
Elektrik süpürgeleri çok farklı çeşitlerde var artık hayatımızda; toz torbalı, torbasız, suya çeken, buharlı-buharsız vs :D

4 Ocak 2017 Çarşamba

Achromin Leke Karşıtı ve Cilt Beyazlatıcı Krem

2017'nin ilk yazısı ile herkese merhaba  Dilerim herkes için güzel bir sene olur.
Sizlere "Achromin Leke Karşıtı ve Cilt Beyazlatıcı Krem " den bahsedeceğim. Cildinizde bir takım akne-sivilce lekesi, güneş lekesi, hamilelik lekesi, yaşlılık lekesi, yara lekesi, epilasyon-ağda sonrası oluşmuş leke, koltuk altı-dirsek kararması ve çil gibi leke tipleriniz varsa bu yazımı sonuna kadar okuyun derim. Kış aylarındayız ve bu mevsimde güneş ışınları daha eğik açıyla gelmekte, bu yüzden cilt lekeleri ile tam mücadele zamanı bence. Güneşin artık faydaları kadar zararı da olduğunu artık hepimiz biliyoruz.