4 Ocak 2017 Çarşamba

Achromin Leke Karşıtı ve Cilt Beyazlatıcı Krem

2017'nin ilk yazısı ile herkese merhaba  Dilerim herkes için güzel bir sene olur.
Sizlere "Achromin Leke Karşıtı ve Cilt Beyazlatıcı Krem " den bahsedeceğim. Cildinizde bir takım akne-sivilce lekesi, güneş lekesi, hamilelik lekesi, yaşlılık lekesi, yara lekesi, epilasyon-ağda sonrası oluşmuş leke, koltuk altı-dirsek kararması ve çil gibi leke tipleriniz varsa bu yazımı sonuna kadar okuyun derim. Kış aylarındayız ve bu mevsimde güneş ışınları daha eğik açıyla gelmekte, bu yüzden cilt lekeleri ile tam mücadele zamanı bence. Güneşin artık faydaları kadar zararı da olduğunu artık hepimiz biliyoruz. 
Achromin Krem,
  • Yeni lekelerin oluşumunu engeller.
  • Cilt tonu düzensizliklerini gözle görülür şekilde düzeltir.
  • Bilimsel olarak etkinliği kanıtlanmış aktif içeriğe sahiptir.
  • 4 hafta içinde gözle görülür sonuç elde edilir.
  • UV filtreleri ile güneşin olumsuz etkilerine karşı ekstra koruma sağlar.
  • Hassas ciltler de dahil tüm cilt tipleri için ve her yaş grubu için idealdir.
  • Hamilelik döneminde kullanıma uygundur.
  • Paraben içermez.
  • Dermatolojik olarak test edilmiştir.
Ürünü Nasıl Kullandım ve Bendeki Etkileri:
Sabah ve akşam temiz cilde 3 hafta kadar göz çevremiz hariç uygulamamız gerektiği yazmakta. Ama ben sadece sabahları kullandım. Yüzümde özellikle çene bölgemdeki akne lekelerim ve yazdan kalma güneş lekelerim var, çil gibi. Sabahları temiz cildime uyguladım. Beyaz renkte oldukça yoğun bir krem. Ama hemen emiliyor. Çok fazla sürmenize gerek yok çünkü çok sürünce de beyaz beyaz dökülüyor.
İlk başta sivilcelerim de bir artışa neden olur ya da zaten yağlı ciltliyim daha da çok cildimi yağlandırır şeklinde endişelerim vardı. Bu dediklerimin hiçbirini yaşamadım. 3 haftalık süre sonunda da çene bölgemdeki kahverengi gibi duran akne lekerimde bir miktar açılma fark ettim. Güneş lekelerim de açılmaya başladı. Ben bu kremin hakikaten etkili olduğunu düşünüyorum ve halen de kullanmaktayım. 
Ayrıca cildimde herhangi bir yan etki gözlemlemedim kızarıklık, kaşıntı, tahriş gibi ama siz kullanmadan önce bileğinizin iç kısmına üründen bir miktar sürüp 3-4 saat bekleyin, herhangi bir olumsuzluk yaşamazsanız kullanmaya başlarsınız. 
alerji testi

İçerdiği pigmentasyon azaltıcı etken maddeler ve  E, B3 vitaminleri sayesinde kahverengi ve koyu lekeleri azaltmaya yardımcı olup cilt tonundaki düzensizlikleri eşitliyor. Ayrıca içinde buğday yağı da bulunmakta. UV Filter faktörü ile güneş lekelerine karşı cildinizi koruma altına alıyor. Ama ürünü yaz mevsiminde kullanacaksanız mutlaka ilaveten yüksek faktörlü güneş koruma kremi de kullanmamız gerektiği tavsiye ediliyor. 40 ml tüp içerisinde bir krem, beyaz renkte ve hafif çiçeksi çok da belli olmayan hoş bir kokusu var. Fiyatı 25 lira. Satın almak için buraya tıklayabilirsiniz. 
Son kullanma tarihi, üretim tarihinden 36 ay sonra, ambalaj açıldıktan ise 12 ay sonra dolmaktadır. Tabiki kuru ve serin yerde saklamalıyız.
uv filtreli leke karşıtı
 Ben bahsettiğim gibi bu leke açıcı kremi çok beğendim ve etkili buldum, bittiği zaman da tekrar alabilirim. Hatta sitelerini incelerseniz bir kaç tane de maskeleri var, onları da merak ediyorum. 

Sizin de cilt lekeleriniz var mı ve bu lekeleriniz için nasıl önlemler alıp, neler kullandığınızı, Achromin Krem'e şans verir miydiniz aşağıya yorum olarak yazabilir misiniz?
Kendinize çok iyi bakın, sevgiyle kalın





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

52 yorum:

  1. paraben içermemesi güzelmiş :)

    YanıtlaSil
  2. İyiymiş bu ürün cnm, güle güle kullan ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şimdilik iyi bakalım canım, tamamen geçirecek mi şu lekeleri merakla bekliyorum :)

      Sil
  3. Bende denemeliyim acilen sadece Yüzümdeki lekeler değil el üzeri lekeleride yok etmem gerek Teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. elinizin üzerindeki lekelere de iyi geleceğini düşünüyorum :) ben teşekkür ederimmm

      Sil
  4. Paraben yok ve faydasını görmüşsün o halde bir denemem lazım birkaç güneş lekem ve sivilce lekelerim mevcut :/ dermapen de düşünüyorum ama bununla da takviye ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dermapen'i de ben ilk kez sende duydum canım bir araştırayım onu da bakayım :))

      Sil
  5. güle güle kullanın bende şu an günlük bakım kremi olarak leke önleyici bir krem kullanıyorum hamileliğimden şakak kısmımda lekelenmeler olmuştu . Bu ürünü de daha sonra düşünebilirim belki (gerçi kullandığım çok güzel sonuç verdi neredeyse lekeler görünmüyor artık)
    sevgiler...

    blogdakicin.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu ürünü hamileler de rahatlıkla kullanabilirmiş canım, hayırlı olsun hamileliğin :)

      Sil
  6. Yaş ilerledikçe yüzümde çıktı bazı lekeler malesef. İzmir malum sürekli güneş...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım önlem alman şart, güneş koruyucu krem mutlaka yaz kış kullan ..

      Sil
  7. kozmetik kremlerle sonuç alamadım hiç lekeler konusunda ilaçla lekeleri açmıştım ben ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ilaç olarak ne kullandınız bilmiyorum ama faydalı olmuş olmalı.

      Sil
  8. Adını çok duydum koltuk altındaki kararmalara bile iyi geliyormuş denemek isterim ben de...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. internetten sipariş verebilirsin Hatice Hanım umarım faydalı olur sizin için de ..

      Sil
  9. Bu ürünü ilkkez duyuyorum ,eczaneden leke acıcı bir krem kullanmıştım bende önceki yıllarda.Leke acıcı ürünlerde doktorumun dediğine göre günde tek sefer kullanmak uygunmuş.Cilt derisi üzerinde inceltme yaptığı için bu öneride bulunuyorlar.Sende günde 1 kez kullanarak iyi yapmışsın canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben doktorların böyle bir tavsiyesi olduğunu ve deride inceltme yaptığını bilmiyordum öğrenmiş oldum sizden, çok teşekkür ederim :)

      Sil
  10. Canım ne güzel bir yazı olmuş tam da böyle bir ürüne ihtiyacım vardı, fiyatı da uygunmuş teşekkürler 😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol canım faydalı olduysa yazım ne mutlu :)

      Sil
  11. i do not know this brand;) but i like the packagind:D really cute xd follow;) now waiting for U:)

    YanıtlaSil
  12. İşe yariyor mu gerçekten ben de kullanmak isterum..🤗

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. düzenli kullanırsan işe yarayacağını düşünüyorum canım :)

      Sil
    2. Tamamdır teşekkür ediyorum..

      Sil
  13. Markayı ilk kez sayende duyuyorum.Şu an çok lekem yok ama yaz sonrası için aklımda bulunsun:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok başarılı bir krem ve etkili sadece onu diyebilirim :)

      Sil
  14. Ben bu markayı ilk defa duydum paraben içermemsi de iyiymiş :)

    YanıtlaSil
  15. Bunu ilk defa görüyırum canım. Denemek lazım leke karşıtı olduğu için. Teşekkürler bilgilendirme için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ufak çaplı lekelerin varsa mutlaka denemelisin hocam :)

      Sil
  16. Fiyatı da uygunmuş, paraben içermemesi de güzel. Güle güle kullan <3

    YanıtlaSil
  17. bir çok ürün denedim güneş lekelerim için ancak sonuç alamadım
    bir de buna şans verebilirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ufak çaplı çil gibi lekeleri düzeltiyor Lerzan Hanımcım :)

      Sil
  18. Çok merak ettiğim bir ürün

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım kullanma şansınız olur hocam :)

      Sil
  19. Özellikle yaz döneminde artan lekelerim için çözüm olabilir (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ufak çapta çil gibi lekelerin varsa düzeleceğini düşünüyorum canım :)

      Sil
  20. yaklaşık iki yıl önce bitirene kadar kullandığım ve gerçekten etkisini gördüğüm bir kremdi bu.. hatta hakkında çok soru aldım, kime önerdiysem faydasını gördü. senin de memnun olmana, etkisini görmene çok sevindim. gerçekten lekelerin rengini açıyor ve çok koyu değilse tamamen yokediyor. ekstra sivilceye sebep olmamasına da çok sevindim canım =) ellerine emeğine sağlık, güzel bir yazı olmuş <3 sevgiler
    (bu aralar biraz pasifim blog ve sosyal medyada bu yüzden uğrayamıyorum kimseye, kusuruma bakmayasın =))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sorun değil canım malum öğrencisin vakit buldukça yazarsın :) evet sen de bahsetmiştin bu kremden okumuş yorum yazmıştım :) ne çabuk geçiyor zaman yav

      Sil
  21. Çok merak ettiğim bir üründü sayende endişem kalmadı ve bende alacağım. Bu güzel bilgi için teşekkür ederim 😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben teşekkür ederim canım halen kullanmaktayım lekeler epey azaldı mutlaka al :)

      Sil
  22. İçeriği güzelmiş memnun kalmanıza sevdindim :) Mutlulukla kullanın <3

    YanıtlaSil
  23. Benim de lekelerim var arastirayim bunu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kullanalı kaç gün olmuş bakayım bir, 20 günü geçmiş lekelerde epey bir azalma var canım :)

      Sil
  24. Bu kremi kullanmış ve memnun kalmıştım. Şimdi sitelerinden almayı düşünüyorum ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de bitince mutlaka alacağım gene canım, senin de beğenmene çok sevindim :)

      Sil
  25. Ne zamana kadar kullanmamız gerekiyo belli bi süresi varmı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Sümsüm :) yazımı okusan orda yazmış idim üstte, en az 3-4 hafta kullanmalısın

      Sil