16 Ocak 2017 Pazartesi

Flink&Sauber Elektrik Süpürge Kokusu Zambak

Herkese Merhaba,
Bugün çok enteresan bir üründen bahsetmek istedim sizlere. Flink&Sauber Elektrik süpürge Kokusu. Rossmann'da satılıyor, 5 li paket halinde. İtiraf etmeliyim ilk Yeşim'le Her Telden adlı blogger arkadaşım tanıtmıştı bu ürünü. Bir de ben bahsedeyim dedim. Zambak kokulu kartuş şeklinde bir ürün, bir de sarı renkte olan vardı yanılmıyorsam o da limonluydu ama net hatırlamıyorum.
Elektrik süpürgeleri çok farklı çeşitlerde var artık hayatımızda; toz torbalı, torbasız, suya çeken, buharlı-buharsız vs :D

Bu ürün aslında kağıt torbalı elektrik süpürgeleri için uygundur şeklinde yazıyor ama ben torbasız süpürgemde denedim gayet başarılı bir sonuç aldım :) Yani ortam kokusu baya zambak zambak oldu. Galiba suyla çalışan elektrik süpürgeleri için pek uygun değil. Çünkü ince mor renkte plastik bir rulo içinde pamuk var ve o pamuk zambak kokusuna bulanmış.
Nasıl Kullanılır?
Bir adet bu mor renkte kartuşu çıkarıyorsunuz aynı ilaç çıkarır gibi, sonra toz torbalı elektrik süpürgenize hortumuyla çektiriyorsunuz, ürün torbada kalıyor öyle; ama makine çalıştıkça da hava filtrelerinden zambak kokusu yayılmaya başlıyor. Toz torbasız makinesi olanlar da filtre kısmı var ya oraya sıkıştırarak kullanabilirsiniz. 
Ürünün uyarılar kısmında da çocuklardan uzak tutmamız gerektiği, gıdalardan uzak tutmamız gerektiği, hamilelerin, çocukların ve solunum yolları hastalığı olanların bulunduğu ortamlarda kullanmamamız gerektiğinden not düşmüşler. Bu uyarılara dikkat ediyoruz.
Rossmann'da satılan bu Flink&Sauber Elektrik Süpürge Kokusu farklı ürün denemekten hoşlananlar için değişik bir alternatif olabilir. Gerçekten evinizi temizlerken zambak kokusu yayılıyor, tabi çok da kalıcı bir koku değil. Bir müddet sonra yok oluyor gidiyor. Ama temizliği de bir nebze keyifli hale getiriyor. Fiyatı 3.99 TL


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

65 yorum:

  1. işte hep aradıgım urun hemen alıcam :) bende kıskanıyordum elektrık supurgesıne koku koyanları artık gerek kalmadı:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bulursan hemen al canım limonlusu da güzelmiş :)

      Sil
  2. Ben de ilk Gül'de (@buraliolmayan) görmüştüm bunu :) Ben de rastlarsam alayım, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rastlarsan al Başakcım inan ki daha eğlenceli oluyor temizlik :)

      Sil
  3. bir dahaki Rossmann alışverişimde mutlaka edineceğim çok teşekkürler canım

    YanıtlaSil
  4. Aaa cok enteresanmis. Denk gelirse mutlaka alacagim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence de bulursan hemen al Onurcum misler gibi koksun evin :)

      Sil
  5. Bayıldım ya ilk kez görüyorum bu ürünü teşekkürler canım. Rossman yok buralarda ama olan başka yer varmı bakıcam mutlaka🙂😙

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. başka yerde satılmaz sanırım Rossmann'ın kendi ürünü olduğu için belki benzeri vardır bilmiyorum umarım denk gelir :)

      Sil
  6. çok güzel Rossmana gider gitmez alacağım ürünlerden biri :)

    YanıtlaSil
  7. aa ben de ilk kez duyuyorum bunu. Sulu süpürgeler için olanı duymuştum da buna ilk kez rastladım. Ben de ilk fırsatta almalıyım bayılırım beyaz zambak kokusuna

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten çok hoş ve sıcak bir kokusu var tabi kalıcı değil ama gene de çok güzel :)

      Sil
  8. harikaymış ama benim süpürgem su ile çalışıyor ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Su ile çalışanlara ben olmayacağını düşünüyorum ama onlar içinde damla şeklinde var diye biliyorum İremcim

      Sil
  9. Aa ben ilk defa duydum . Zaten rossman ürünlerini çok seviyorum harika bir bilgi olmuş 😙

    YanıtlaSil
  10. ilginç denemek gerek...
    teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben teşekkür ederim, umarım deneme imkanın olur :)

      Sil
  11. i have not known it before;D

    YanıtlaSil
  12. Aklımda bulunsun.Güzel bir ürüne benziyor ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzel bir ürün kesinlikle tavsiye ederim :)

      Sil
  13. Ne güzelmiş.Daha önce denememiştim merak ettim. İlk fırsatta bakacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rossmann'a yolun düşerse temizlik reyonunda asılıydı :)

      Sil
  14. Aaaaaa adımı görünce ben de bir sevinç,bir mutluluk anlatamam sana...Benim paylaşımımın da direk linkini vermişsin canımmm çokkkk teşekkür ederim.Çok naziksin..Alıp kullanmana ve yazısını paylaşmana da ayrıca sevindim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben teşekkür ederim canım ilk senin yazında görmüş ve beğenmiştim bu ürünü, bir değerlendirme de ben yapayım dedim :D

      Sil
  15. Her seferinde almak için niyetleniyorum sonra unuttuğum bir ürün :)) emeğnize sağlık <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. not alın unutmayın :D teşekkür ederim mary :)

      Sil
  16. Bende bir dönem limonlu olanı kullanmıştım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de limonlu olanını merak etmekteyim :)

      Sil
  17. Bunu dahah önce başka bir blogta da görmüştüm. Ama hala düşüncemedeyim bu ürün için...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu ürünü alın ve kullanın seveceksiniz hocam :)

      Sil
  18. Evde güzel kokuyu çok severim. Aklımda olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. koku çok kalıcı olmasa da temizlik anında hissedilmekte ve mutlu hissettirmekte :)

      Sil
  19. zambak kokusuna bayılırım, ben de bir deneyeyim bakalım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zambak kokusu gerçekten çok sıcak ve nefis bir koku alice :)

      Sil
  20. Böyle bir şeyin varlığından bile habersizdim! İyi ki blog yazıyorsunuz :)

    https://biokubence.blogspot.com.tr/

    Ben de mutlaka beklerim. Daha çok tazeyim :)

    YanıtlaSil
  21. Harika bir ürün bu. Denemeliyim mutlaka. Teşekkürler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mutlaka deneyin ben teşekkür ederimmm :)

      Sil
  22. ben de bundan kullanıyoruuuum =))) daha geçen gün yeni paket aldım hatta =) benim süpürgem sulu, suya attım işe yaramadı ben de arka tarafındaki hava çıkışına, filtle süngerinin kıyısına koydum, o zaman süper sonuç aldım aklında olsun =) eline sğalık canım <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet evet filtre süngerine koyunca olay tamam oluyor, teşekkür ederim canım :)

      Sil
  23. inanamıorum ben iptal oldum şu anda, kesinlikle alıcam canım ellerine sağlık yazı için teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben teşekkür ederim canım mutlaka bulursan al :)

      Sil
  24. Ben de alayim görürsem kokulu kokulu temizlik yaparim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. al canım al gerçekten seveceksin bak :)

      Sil
  25. Çok iyiymiş, ilk defa gördüm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mutlaka alın deneyin temizlikte birazcık keyif tadın :D

      Sil
  26. İlginç bir ürünmüş....Ben de zaman zaman lambaya parfüm sıkaım. Işığı açınca etrafa hoş koku dağılıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya lamba lekelenir ya da olumsuz bir durum olursa :)

      Sil
  27. Bilgilendirdiğin için teşekkürler :) Bende ilk fırsatta alacağım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. al canım al :) rica ederim ne demek :)

      Sil
  28. Tam da akşam Rossmann'a gidecekken, çok tşkler bu yazı için (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım görürsen al zaten çok uygun fiyatlı hatta limonlusu varmış onu da al bence :)

      Sil
  29. Ben de limonlusundan aldım bunun. Parlak bir fikir gibi geldi;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güle güle kullanın siz de, ben de limonlusunu bulduğum anda hemen alacağım :)

      Sil