24 Ocak 2017 Salı

Isana Young Yoğun Bakım Gece Kremi- Yağlı ve Sivilceli Cilt

Herkese Merhaba  
ahh ah nedir bu aknelerden çektiğim yaş olmuş daha yeni bilmem kaç hala çıkıyorlar yav. Sebebi hormonal. Hormonal akne ciddi sorun, kimsenin başına vermesin Allah. Su sıralar yeni bir ürün deneyişine daha geçecem. O ürünü de kiminiz biliyor kiminiz belki bilmiyordur (şimdilik sürpriz oldun) ama ileride iyi gelse de gelmese de bahsedeceğim burada. İnşallah iyi gelir diye de ümit ediyorum tabi. Çünkü o "R" ile başlayan ağız yoluyla alınan ilacı kullanmak istemiyorum kesinlikle.

Neyse konumuza dönecek olursak bugün bahsetmek istediğim ürün "Isana Young Yoğun Bakım Gece Kremi Yağlı ve Sivilceli Ciltler" için. Rossmann'da satılmakta fiyatı da yanlış hatırlamıyorsam 15  TL civarındaydı. İçeriği temiz sayılabilecek bir marka en azından vegan bir ürün. Her ne kadar üzerinde "young=genç" dese de ben bu seriyi karma yağlı cildime uygun gelebilir umuduyla satın aldım iyi ki de almışım diyorum..
Cilt bakımında aslında geceleri olan temizlik çok daha önemli arkadaşlar. Özellikle makyaj yapan arkadaşlar üşenmeyip ciltlerini itina ile temizlemeli. Gerekli bakım ürünlerini kullanmalılar. Makyaj yapmayan bir cilt bile nasıl olsa ben bir şey kullanmadım yatayım uyuyayım dememeli; uygun bir yüz yıkama jeli, tonik ve nemlendirici krem gece rutinlerinde mutlaka bulunmalı. Bende gece bakım rutinime bu kremi içinde hem salisilik asit hem de çinko bulunmasından dolayı eklemek istedim. 
Ürün gördüğünüz gibi tüp bir şişe içerisinde 50 ml ve losyon kıvamında, beyaz renkte bir krem. Kendine has, çok da algılanmayan, en azından rahatsız etmeyen bir kokusu var diyebilirim. Cildim tarafından hemen emiliyor. En sevdiğim yanlarından biri de hemen emilmesi, hafif bir yapıda olması oldu. Yaklaşık 1 haftadır geceleri uyumadan önce, temizlemiş ve toniklemiş olduğum yüzüme ( göz çevrem hariç tabi ) sürüyorum. Sabah uyandığımda yüzümü daha mat hissetmeye başladım. Sanki sebum dengesini sağlıyor mu ne? Henüz bilmiyorum ama fiyatına göre etkili buldum bu kremi, en azından sabah uyandığımda cildimde bu mat hissi oluşturmasını sevdim. 
Kremin üzerinde şöyle yazıyor: Özellikle cilt lekelerini ve kızarıklıkları gece boyunca daha etkili bir şekilde azaltmak için geliştirilen etkili formülasyonlu gece kremini kullanarak cildin ihtiyacını karşıla. Mikro gümüş ve salisilik asit içeren yoğun formülü sayesinde cildin yenilenme süreci desteklenir, sivilce ve akneleri önler. Çinko cildin sebum üretimini dengeler ve cildi kurutmadan daha mat bir görünüme kavuşmasını sağlar. Allantoln cildi gece boyunca yatıştırır ve kadifemsi bir görünüme büründürür. Cilde uyumu dermatolojik olarak onaylanmıştır. Vegan bir üründür.

Sizin cilt tipiniz nasıl? Bu ürünü daha önce kullandınız mı? Gece kremi kullanıyor musunuz? Aşağıya düşüncelerinizi yorum olarak yazarsanız çok sevinirim =) Sevgiler.




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

23 yorum:

  1. hormonal akne sorunu yaşamana üzüldüm canım umarım bu krem tüm sorunlarını çözer

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok da ciddi olmasa da bu yaşta akneyle uğraşmak can sıkıcı sağol canım :)

      Sil
  2. İnşallah yeni deneyeceğin ilaç çözüm olur Esra'cım. Geçmiş olsun, öpüyorum!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim Başakcım :) sevgiler

      Sil
  3. Geçmiş olsun canım. İnşallah çabuk atlatırsın çünkü sıkıntılı bir süreç

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım çok sağol
      bu akneler bu yaşta çıkıyor umarım düzelecek :)

      Sil
  4. Geçmiş olsun umarım iyi gelir :) Bu markayı henüz kullanma fırsatım olmadı...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bilmiyorum canım tedavi edici çok bir özelliği olmasa da matlaştırsa yeter diyorum :)

      Sil
  5. Bir faydasını görürsen mutlaka paylaş lütfen. Bende de aynı problem var çünkü..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tabi paylaşırım sende de mi akne var benim biraz çene ağırlıklı canım senin? geçmiş olsun

      Sil
  6. Karma,akne oluşumuna müsait,lekelerle başı dertte bir cilt.Hemen ilgimi çekti.Bir sonraki Rossmann ziyaretimde inceleyeceğim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. senin için de uygunsa bir bak canım ihtiyacın varsa alırsın :)

      Sil
  7. o r ile başlayan ilacı oğlum da istiyor kullanmak ama ben istemiyorum başka yollardan geçsin diye bekliyoruz uğraşıyoruz sivilceleri için umarım seninkiler de geçer..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bilmiyorum ben ilerisi için çekindiğim için kullanmak istemedim zaten yakınen iş yerinde kullanan ve daha farklı olumsuz bir sonuç alan erkek arkadaşımız var ondan dolayı da iyice tırstım ve istemiyorum böyle geçinip gideceğiz işte :)

      Sil
  8. Geçmis olsun. Oglumda da var bakayim bu kreme.

    YanıtlaSil
  9. Merak ettiğim bir üründü ama cildim kuru sanırım kullanamam. Atelier Rebul'un sivilce için ürünleri de var incelemek istersen bilgin olsun canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdilik LR'nin ürünlerini kullanmaya başladım canım evet cildin kuruysa uzak dur bu kremlerden :)

      Sil
  10. Aman aman o "R"den uzak dur, aspirin ve limon ikilisini denedin mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. denedim fakat bir işe yaramadı :)

      Sil
    2. Şu anda nasıl gidiyor bu kremi hala kullanmaya devam ediyor musun ne durumdasın?

      Sil