30 Ocak 2017 Pazartesi

SPLAT Chili Diş Macunu

Bol acılı bir diş macunu ile herkese mutlu günler  
Splat diş macunlarını ne kadar çok sevdiğimi ve biri bitince diğerini kullanıp dişlerim ve diş etlerimde yaşattığı etkiden çok memnun olduğumu ve yoluma uzun bir süre bu markanın macunları ile devam edeceğimden bahsetmiştim. Bugün tanıtacağım  SPLAT Chili Diş Macunu.  
Markanın diğer macunlarını da şu yazımda anlatmıştım, okumak için tık tık
Markanın ahududulu ağız köpüğü olan yazım da şurada, tık tık :)

Ürünümüze dönecek olursak Splat Chili Diş Macunu; beyaz renkte bir macun. Diş etimizdeki kan dolaşımını hızlandıran ve diş eti sağlımızı koruyan antiseptik özelliği olduğu da bilinen Çili Biberi özü içerdiği için bu ismi almış. Evet diğer macunların aksine ağzınızda bir tatlılık hissi ve naneli bir hissiyattan ziyade acı bir tat hissettirmekte :) O kadar da acı değil canımmm dermişim :) Yani itiraf etmeliyim ki evet acı ama tutup da gözlerinizden yaş gelmeyecek dişlerinizi fırçalarken. Ayrıca bu macunun içinde maydanoz özleri de var. Bilenler biliyordur maydanoz ağız kokusunu alır.

Temizleme etkisi %77,377,3%
Kanamayı durdurucu etki %63,463,4%
Antienflamatuar etki %61,361,3%
Splat Chili Diş Macununun Klinik Analiz Değerleri


Görüyorsunuz temizleme etkisi %77,3 Diğer Splat diş macunları ile kıyasladığımda Chili'nin temizleme etkisi yüzdesi, en çok satan Splat Blackwood'dan sonra en yüksek değerde diyebiliriz. Ama sitelerinden inceleyecek olursanız diğer macunlarının da farklı faydalı özellikleri mevcut. Bu yüzden dönüşümlü olarak kullanmak en iyisi diye düşünüyorum.
Splat Chili Diş Macunu ayrıca SLS, triklosan, klorheksidin, sakarin, peroksitler içermiyor. Florür de yokmuş içinde. 75 mililitre. Açıldıktan sonra 12 ay içinde bitirmek gerek.
SPLAT bir Rus markası ve 28 tane ülkeye ihracat  yapıyor. Ürünler sadece Gratis ve Eczanelerde satılmakta. Eğer yaşadığınız şehirde Gratis yoksa eczacınıza rica ederseniz belki bu ürünleri getirecektir. 
Ben Splat Chili Diş Macununu  oldukça sevdim. Evet alışılmışın dışında acı bir macun ama bu bile kullanırken değişik hissettirdiğinden keyifliydi. Dönüşümlü olarak Splat diş macunlarını kullanmaya devam edeceğim. Diş sağlığı ve ağız bakımı ihmale gelmez diyerek yazımı burada sonlandırıyorum.

Peki "Siz" Splat Diş Macunu kullanıyor musunuz, memnun musunuz, favoriniz hangisi? Yorum olarak yazarsanız çok sevinirim =) Sevgiyle kalın, hep mutlu ve sağlıklı olun inşallah =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

36 yorum:

  1. İnsan hep alıştığı markayı alırmış ☺ İlginç bir ürün ben ipana 3D kullanıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir zamanlar bende ipana cogate alırdım ta ki Splat'ı keşfedene kadar deyim :)

      Sil
  2. Splat'ın her ürünü cidden çok farklı, seviyorum ben (:

    YanıtlaSil
  3. benim en sevdiğim çeşidi bu oldu sanırım çok güzel temizliyor...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. siyah diş fırçası alıp blackwood'u yeniden deneyimlemek istiyorum İremcim ben de:)

      Sil
  4. Acı şeylerden çok korkuyorum nedendir bilinmezz..😂😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hiç bişiycik olmaz Hazalcım anlık bir hissiyat o :D

      Sil
  5. Annemlerdeyken denemiştim bunu. Acısever biri olarak acısı bana vız gelmişti:P ama etkili yine de=)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim canım bu arada annengilin de Splat kullanıyor olması çok takdire şayan genel de klasik markalara alışkın olduklarından bizimkiler :)

      Sil
  6. Herhalde en çok merak ettiğim diş macunu bu :) Niyeyse almayı da hep erteliyorum; elimdeki macunlar bitince deneyeyim artık. Sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence bir al dene Başakcım ama acı sevmiyorsan belki hoşlanmayabilirsin tadını bilemedim şimdi :)

      Sil
  7. Şu Chili'yi bir bulamıyorum :/:( Neden her Gratise gelmiyor anlamıyorum, ağız bakımıma en uygun içerikli olan çeşitlerinden biri bu oysaki :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gratis Yetkililerine buradan duyurulur, Splat Yetkililerine de :/

      Sil
  8. Chili olması ilginçmiş :D Acı hissini sevmem ama denemek lazım.Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belki başta yadırgarsın ama sonra belki de çok sevebilirsin canım :D sevgiler :*

      Sil
  9. Splat oldukca iyi bir marka sevgiler ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet hocam çok iyi bir marka, sevgiler, kalp için teşekkür ederim :)

      Sil
  10. Great post, thanks for sharing! <3 - http://www.domesticgeekgirl.com

    YanıtlaSil
  11. denemek istediğim bir siyah olan bir de bu acılı olan kaldı en çok merak ettiklerimden :D splatı çok seviyorum her çeşidi ayrı güzel =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Evrimcim ben de çok seviyorum siyah olan en çok satılan ürünleri bu arada siyah bir fırçayla yeniden denemek istiorum blackwood'u :) Sevgiler canım..

      Sil
  12. Yanıtlar
    1. haha thank yok Kathy, new post like this :D

      Sil
  13. Acı severlere müjde o zaman ama ben almayayım,acıyla aram hiç yoktur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımmm bir dene inanki o kadar da acı değil yaaa :D

      Sil
  14. Diş macunu olarak yıllardır sensodyn kullanıyoruz ailecek. Sanırım ürün kalitesini değiştirmezse hiç değiştirmeyiz bu markayı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Memnunsanız kullanın tabiki Saadet Hanımcığım :)

      Sil
  15. Yemeklerde acıyı çok sevdiğim için sanırım bu ürünüde rahatlıkla kullanabilirim:)

    YanıtlaSil
  16. Splat açık ara en sevdiğim diş macunu markası. Siyah olan favorim. Acıya alerjim olduğundan deneyemediğim tek çeşidi bu oldu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Siyah olanı alacağım bu bitince :) sizde güle güle kullanın ..

      Sil
  17. Avusturyada hiç görmedim biberli dis macunu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yani işte memleketimiz de her bir şey mevcut :D ama orada da kimbilir ne türlerden vardır Kanguru çok mu civarınızda ? :)

      Sil
  18. Splat diş macunları arasında en sevdiğim ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim de en sevdiklerimden biri henüz diğer Splat'lardan kullanmadıklarım var :) ama hepsini genel olarak çok seviyorum :)

      Sil