17 Şubat 2017 Cuma

Eda Taşpınar Doğal At Kılı Fırçası

Herkese Merhaba=)
Bugün gerçekten atların kıllarından üretilmiş bir fırçadan bahsedeceğim sizlere 😂 Çoğunuz Gratis, Watsons ve Rossmann mağazalarında görmüşsünüzdür, belki kullananlarınız da vardır. Eda Taşpınar'ın tasarladığı ve O'nun da isminin geçtiği "Eda Taşpınar Doğal At Kılı Fırçası"  tek kelimeyle HA-Rİ-KA.

selülit


Neden mi?
Çünkü bu fırçayı düzenli kullanarak bacaklarınızdaki selülit oluşumundan ve ağda-epilasyon sonrası çok sık karşılaşılan batık sorunundan kurtuluyorsunuz.
Ayrıca kan dolaşımınızı hızlandırıp yorgun bacaklarınıza masaj yapıyor ve onları dinlendirmiş de oluyorsunuz.
Bazı kişilerde görülen çatlak görünümler; özellikle basen kısımlarında olur ya da diz kapağı üzerinde olurlar çizgi gibi çizgi gibi onlarında düzelmeye başladığını düzenli kullanım sonrasında yaşayacaksınız. Kısacası bacaklarınız çok güzel olacak ☺

gratis

Yaklaşık 1 sene önce büyük Gratis indiriminden satın almıştım ve ilk zamanlar çok düzenli kullanmış, sonra düzenli kullanmayı aksatmış ve son 2 aydır da tekrar düzenli kullanmaya başlayarak at kılı fırçasının gerçekten işe yarayan bir ürün olduğunu anlamış birisiyim. Verilen parayı hak eden bir ürün olduğunun da altını çizmeliyim.
Hatun kişiler selülit sorununuz var ise tuz ve şekeri hayatınızdan çıkarın bol su için hatta alkali su hazırlayıp için, yürüyüşü ihmal etmeyin ve bu at kılı fırçasını da ne yapın edin hayatınıza sokun.
Evet bir miktar pahalı 45 lira felan galiba. Ama imkanınız varsa hemen, yoksa da olası bir indirimde muhakkak edinin.

at kılı fırçası

Nasıl Kullanılır?
At kılı fırçasını kuru cilde uyguluyoruz. Öncesinde herhangi bir krem vs uygulanmıyor. Ama sizin kullandığınız özel bir sıkılaştırıcı vücut kreminiz ya da selülit kreminiz varsa onu sürdükten sonra da at kılı fırçasını uygulayabilirsiniz. Cilt ıslak ya da nemli olmayacak kuru olacak. Ayak bileğimizden başlayıp yukarıya doğru tıpkı saçımızı tarar gibi hafif bastırarak, tabiri caizse bacağımızı tarıyoruz. Ama her defasında tek seferde ve aşağıdan yukarı doğru. İç kısımları da aynı şekilde, hep aşağıdan yukarı doğru. Yer çekiminin tersi istikamette yani.. Bunu yapmaktaki amaç kan dolaşımını hızlandırmak diye biliyorum daha farklı bir düşüncesi olan yoruma yazarsa çok sevinirim.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

49 yorum:

  1. aa aslında çok verimli oluyor bu fırçalar canım edinilmeli bir tane :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. edin canım gayet etkili ve doğal bir ürün sadece bilek gücü gerektirmekte :)

      Sil
  2. bunu yakın zamanda bir blogda daha okudum ama yapmaya üşeneceğim diye almıyorum.. çok da faydalıymış aslında ama...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. alışkanlık ediniliyor zamanla evet bazı akşam ya da sabahlar üşenmekten unututuluyor ama zamanla alışkanlık gibi oluyor :)

      Sil
  3. Benim ihtiyacım olmadığı için gerek yok. Hamam, sıcak su banyosu, süt banyosu gibi şeyler yaptığım için cildim yumuşacık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu ürünün cildi yumuşatmakla pek bir alakası yok ama :D

      Sil
  4. Bayanların kabusu selülitler :( Bu üründe denenmeye değer.Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kesinlikle :) ben teşekkür ederim :)

      Sil
  5. Bende çok merak ediyordum bu ürünü en kısa zamanda alacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 8 Mart ta belki indirime girer diye düşünüyorum :)

      Sil
  6. Muhteşem bi ürün kesinlikle bende kullanıyorum ve sadece selülit dışında kan dolaşımı için bile alınmalı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım ben de bir kaç blogger arkadaşımın yazılarını okudum onlar da çok memnun kalmışlar :)düzenli kullanmak gerek tabi :)

      Sil
  7. En kısa zamanda alacağım ben de bir tane umarım aksatmam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 8 mart'ta indirime girer diye düşünüyorum @Makyajlı Kuş :)

      Sil
  8. bunu bi heves ben de aldım çok da güzel dediğin gibi ama düzenli kullanmıyorum ya unutuyorum ya üşeniyorum:((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet hayat koşturmacasında özellikle sabahları unutuluyor ama akşam 5-6 dakika ayırmak aslında zor değil. Bence tekrar başla kullanmaya, bir de gözünün önünde bir yerde dursun canım :)

      Sil
  9. Merhaba :)

    Eda Taşpınar'ı görmüşken belki ilginizi çeker diye düşündüm. Eda Taşpınar ile keyifli bir röportaj yapmıştık. Okumak isterseniz linki buraya bırkaıyorum:

    http://kozmetikpusula.com/eda-taspinar-surdurulebilir-degere-ulasan-unlu-bir-marka-roportaj/

    Yoruma link vermek yasaksa, şimdiden özür dilerim. Niyetim reklam yapmak değil :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok kesinlikle yasak değil; hatta çok da iyi oldu hemen bakıyorum röportajınıza.. Teşekkür ederim :)

      Sil
  10. Eda Taşpınar markalı ürün hiç denemedim, body mist dışında.
    Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. body misti de ben denemedim :) teşekkür ederim :)

      Sil
  11. Bunu ilk defa görüyorum ve şaşırdım açıkçası. Fonsiyonel olması çok iyi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok güzel bir ürün bence :) tavsiye ederim :)

      Sil
  12. Peki Eda TAŞpınar gibi bacaklarımız olur mu acabaaaaaa :)

    YanıtlaSil
  13. Gayet Güzel olmuş ellerinize sağlık Bloguma da bekliyorum insallah

    http://nuriozzkan.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim tabi gelirim muhakkak :)

      Sil
  14. İlk indirimde bakmam lazım. Güle güle kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım ihtiyacın olduğunu düşünüyorsan kaçırma derim :)

      Sil
  15. Çok merak ettiğim bir ürüne değinmişsin.Kenara yazıyorum bunu...

    YanıtlaSil
  16. Batık benim en büyük sorunlarımdan biri. lifler işe yaramıyor pek bir de bunu deneyeyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. düzenli kullanımda sorununuz ortadan kalkar diye düşünüyorum Saadet Hanım :)

      Sil
  17. Bir çok blogda okuduğumdan beri takip ediyorum ama henüz indirimde denk gelmedi . Hatta en son Kayseri de sorduğumda mağaza görevlisi abla bizde indirim bekliyoruz demişti. Güle güle kullan tatlım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim Lerzan Hanımcım 8 martta ben indirime girer diye düşünüyorum :)

      Sil
  18. Aşağıdan yukarı doğru olmasının diğer sebebi sarkmaları önlemek içinmiş. Cildimize fondöteni filan da aşağıdan yukarı doğru sürün diyorlar. Faydası var mı bilmiyorum çünkü hiç dikkat etmiyorum ben

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bunun için de olabilir canım çok mantıklı, teşekkürler ::)

      Sil
  19. Gerçekten çok faydali oluyor firca masaji ben üseniyorum maalesef.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence sizin pek ihtiyacınız yok :) hayatınız spor yapmakla geçiyor nerdeyse :)) of gene çok kıskandım sanki :D

      Sil
  20. Aklıma masaj etkisi geldi nedense :)) Batık sorununu için deneyebilirim, emeğinize sağlık <3 :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. batık sorunları için de gayet başarılı bir fırça, tavsiye ederim :)

      Sil
  21. Ben kullanmadım ama merak ediyordum. Gayet açıklamalı yazmışsın sorularıma cevap oldu. Mutlu günler...

    YanıtlaSil