27 Şubat 2017 Pazartesi

İpelina Oje Temizleme Pedi

Herkese Merhaba 💛
Oje sürmeyi sever misiniz bilmiyorum ama sürdüğünüz ojeleri çıkartırken zahmet çekenlerdenseniz bu yazımdaki İpelina Oje Temizleme Pedi'ne dikkat kesilin derim.

İpelina %100 pamuktur
İpelina Oje Temizleme Pedleri performans açısından bence gayet iyiler. Asetonun yaşattığı keskin koku ve ellerimde bıraktığı kuruluktan bu pedler sayesinde kurtuldum diyebilirim.  Ambalaj olarak oldukça şirin bir kutu içerisinde tek kullanımlık 5'li pedler şeklinde satılıyorlar. Bir de 50'lik olanları var plastik bir kavanoz içinde onlarda. Özellikle seyahatlerde likit ürün taşımaktan nefret edenler için gayet iyi tasarlanmış bu oje temizleme pedleri. Çantaya atıp çıkmalıklar..

ipelina pedler böyle ortadan 2'ye bölünüyor

Gliserinli bir yapıdalar; bu da ojeleri çıkartırken aynı zamanda tırnaklarımızın ve tırnak etlerimizin beslenmesini onların nemlenmesini de sağlıyorlar. Ortadan ikiye bölünen nemli  mendil şeklindeler ama ben bölmeden zahmetsizce tırnaklarımdaki ojeleri birkaç saniye içerisinde çıkartabiliyorum. Tırnaklarınızda yaşattığı nemliliği seveceğinizden eminim. Simli ve koyu renkli ojeleri çıkarmaktaki performansını da gayet başarılı buldum.
ojeler temizlendi ve tırnaklarım nemlendi


Sizler ojelerinizi neyle temizliyorsunuz İpelina Oje Temizleme Pedlerini daha önce kullanmışmıydınız? Yorum olarak yazarsanız çok mutlu olurum =)



İpelina içeriği





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

54 yorum:

  1. hiç denemedim daha önce oje pedlerini merak ettim :)

    YanıtlaSil
  2. Daha önce Nob marka oje çıkarıcı denemiştim ama İpelina'nınkini hiç kullanmadım.Bayağı başarılı görünüyor.Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nob markayı da ben merak ettim şimdi :) sevgiler..

      Sil
  3. Bende genelde aseton kullanıyorum. Hatta böyle koca koca alırım ki zor bitsin diye :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de aseton tırnak kuruması ve soyulması yapıyor ve etrafa da dökülüyor mecbur kalmadıkça almıyorum canım :)

      Sil
  4. İpelina'yı denemedim. Başka bir markanın kullanmıştım. Buna da bakayım, çünkü tırnakları aseton gibi kurutmuyorlar o hissi sevmiştim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerçekten öyle kurutmuyorlar hoş bir nemlilik ve bakım yapıyorlar :)

      Sil
  5. İpelinayı daha önce kullandım. Fazla yaglı olmasi dışında oldukça sevdim . Gerçi o yağda tırnakları beslemesi için gerekli ama :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet o yağ tırnakları beslemek için baya iyi bende çok yağlı bir his bırakmamıştı ama :))

      Sil
  6. Ben de kullanmıştım canım güzeldi tatil için falan çok kullanışlı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle canım :) pratik ve dökülme saçılma yok :)

      Sil
  7. Ay çok kullanışlıymış :)

    YanıtlaSil
  8. tam çantada taşımalık,denemek gerek..
    sevgiler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım, denediğin zaman memnun kalacaksın bence :)

      Sil
  9. Tatil için birebir bunlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle öyleler yer kaplamıyor ve dökülmüyorlar :D

      Sil
  10. denemem için bi arkadaşım göndermişti bana bende çok sevmiştim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne güzel bir arkadaşmış o, ne mutlu canım :)

      Sil
  11. İlk çıktığı günden beri seyahatlerde yanımda başka bir şey taşımıyorum. Çok pratik oluyor bunlar. Ama evde asetonlu pamuktan vazgeçemiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne güzel, ürünle tanışmış olmana çok sevindim canım :)

      Sil
  12. Özellikle koyu renklerde çok zorlanıyorum. Denemek lazım.
    Fırında yoğurt içinde :
    Fırının kendi içindeki sıcaklık yoğurtları sarıp sarmaladığımız sıcaklığı sağlıyor. daha doğrusu ısısını yavaş yavaş kaybetmesini sağlıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. anladımmmm :) ama ben ısıtıp denemek istiyorum inat işte :)

      Sil
  13. Seyahatler için de harika bir alternatifmiş. Bi bakayım ben buna.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bi bak canım gerçekten öyle siz ki çok seyehatler yaparsınız bilirim :)

      Sil
  14. Daha önce kullanmadım ama pratik bir ürüne benziyor..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok pratik ve eğlenceli de bir ürün bence :)

      Sil
  15. Başka bir sitede daha denk gelmiştim çok pratik bir ürüne benziyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. başka bir sitede daha demek :( :D:D şaka şaka evet oldukça pratik ve yağı da oldukça besleyici :)

      Sil
  16. Ne güzelmiş denemek lazım <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet çok güzel bir ürün sisterella :)

      Sil
  17. ben kullanmıyorum ama anneme tavsiye edeyim

    YanıtlaSil
  18. Seyahatler için çok iyi oluyor bunlar. Hatta cantada bile tasinabilir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle öyleler Derya Hanımcım :) sayın spor hocam :)

      Sil
  19. Performansı çok iyiymiş :) Özellikle hızlı hazırlanılacak zamanlarda seyehatlerde çok kullanışlı olur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet, bir de bakımlı tırnaklara sahip olmak için :)

      Sil
  20. Büyük bir kolaylikmis bu ürün. Çok teşekkürler bilgilendirme için canım. Kızıma almalıyım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kızınız da eminim çok sevecektir. sevgiler :)

      Sil
  21. Tatil için çantama attığım ürünlerden ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet yer kaplamıyor ve dökülme dertleri olmuyor tam tatillikler :)

      Sil