6 Mart 2017 Pazartesi

Lacinia Gül Suyu ve Gül Kremi (Norm Bitkisel) 🌹

Herkese Merhaba 🌹






Vakti zamanında o kadar çok severdim ki oturduğumuz evin  bahçesindeki gülleri toplayıp koklamayı, çok güzel kokarlardı. Ta ki bir gün bi tane amca "çiçek dalında güzeldir evladım" demişti, Tabi çocuk olduğum için çok korkmuştum bir daha da hiçbir çiçeği koparmaz olmuştum. İşte çocuklukta yaşanılan her şey ileriki yaşı da az çok etkilemekte :) Her neyse Norm Bitkisel adlı firma bana deneyimlemem için gül suyu ve gül kreminden oluşan Lacinia markalı ürünleri göndermişti. Ben de bugün sizlere bu ürünleri anlatmaya çalışacağım..



Lacinia Gül Suyu 🌹
Hoş gül motifleri barındıran karton bir ambalaj içerisinde 150 ml bu gül suyunu ben çok sevdim. Kokusu diğer saf gül suları gibi aşırı buruk değil. %100 saf, yani içerisinde parfüm veya herhangi bir katkı maddesi yok. Zaten kullanım bilgisi olarak tatlılarda ve içeceklerde de kullanılabileceğini yazmışlar ama bu şekilde tüketmeyip cildimde tonik olarak kullanmayı tercih ettim. 




Her sabah ve akşam makyajımı temizledikten sonra bu gül suyunu bir miktar pamuğa döküp yüzümde ve gözlerimde gezdiriyorum ve çok da şifalı olduğunu düşünüyorum, her cilt tipine sahip kişiye gül suyu ile bu yöntemi tavsiye ederim. 
Cildimde ve gözlerimde herhangi bir kızarıklık veya yan etki oluşturmadı. Dediğim gibi kokusu da çok hoş. Yalnız kapağını açtıktan sonra buzdolabında muhafaza etmemiz gerektiği not düşülmüş ki serin serin çok da iyi geliyor bu şekilde 🌼🌼




Lacinia Gül Kremi 🌹
Açıkcası akneli ve yağlı bir cilde sahip olduğum için bu gül kremini yüzüme sürmekten çekindim. Boyunuma ve ellerime uyguladım. Çok çabuk emiliyor ve öyle yağlı yağlı yapış yapış bir krem değil. Ama kuru ciltliler için verdiği nemlilik belki biraz az gelebilir. 


avucumun içindeki kuruluk 
Görselde gördüğünüz gibi avucumun iç kısmında zaman zaman böyle kuruluklar oluyor. Yüzüm her ne kadar yağlı da olsa vucudumda kuru benim :( Her neyse, bi miktar kremden sürüyorum avucuma. Ve kuruluktan eser kalmıyor görüyorsunuz ki :)


bir miktar Lacinia Gül Kremi sürüyorum


Yağlı, karma ve normal ciltliler bence sevecektir. Kokusu da tipik gül kremi kokusu ben çok sevdim. Cam bir ambalajının olması da ayrıca hoşuma gitti. Çünkü plastikten hiç hoşlanmıyorum. Boyutu baya bir ufak 45 milim. Daha büyük gramajı olabilirdi. Açıldıktan sonra 6 ay içerisinde tüketilmesi gerek ve temiz cilde uygulanmalı. Paraben içermemesi de artı başka bir özelliği 🌼🌼 


kuruluk gitti :) oh mis :D




Instagram: @normbitkisel adresinden sipariş verebilirsiniz.
Mutlu günler dilerim 😊






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

43 yorum:

  1. Gül kokusunu severim :) her ne kadar içerik konusunda titizlenen biri olmasam da paraben içermemesi de gayet hoş bir durum. Sevgiler :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gül kokusunu ben de çok severim evet %100 saf bir gül suyu :)

      Sil
  2. Çok severek kullandığım ürünler. Gülsuyu %100 doğal bu yüzden çok sevdim. Güllaç yaparken bir kaç damlayı kullanmayı ihmal etmiyorum :) güle güle kullan canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. demek ki güllaç yapabiliyorsunuz :) elinize sağlık

      Sil
  3. iyi günlerde kullan
    gül kokusunu o anda seviyorum ama bir süre sonra o koku ağırlaşıyor ya o kokuyu sevemiyorum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu ağırlaşmıyor :D ama demek istediğini anladım genel de o esanslarda oluyor gibi :(

      Sil
  4. Gül suyuna bayılırım tonik olarak kullandım bir süre ve gözeneklerime çok iyi geldi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet tonik olarak gül suyu çok iyi gerçekten de :)

      Sil
  5. Güle güle kullan!
    Kokusunu çok merak ettim, %100 doğal olması da ayrı bi güzelliği!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim umarım deneme imkanın olur :)

      Sil
  6. Gül kokulu ürünleri çok seviyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu ürünü mutlaka denemelisin seveceğini düşünüyorum :)

      Sil
  7. Sırf kokusu için bile alırım çünkü gül kokusuna bayılırım :) Kremi de merak ettim :) Musmutlu günlerde kullanın <3 :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ikisi de güzel gül seviyorsan bence bayılacaksın :)

      Sil
  8. Gül suyu deyince akan sular duruyor bende.Daha iyi bir temizleyici,daha iyi bir tonik düşünemiyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de sizin gibi düşünüyorum hem doğal hem sağlıklı :)

      Sil
  9. Gül suyu yüzümü öyle nemlendiriyor ki krem dahi kullanmıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle güzel bir nemlendirme etkisi var haklısın :)

      Sil
  10. Bir dönem sıklıkla tonik gibi kullandım saf gül sularını. Ama kokusunu biraz irite edici buldu eşim :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. buruk bir kokusu var bazı gül sularının ama bu öyle değil :)

      Sil
  11. Gül suyunu dondurup buz kalıplarını yüzde gezdirmek de çok çok iyi geliyor, aklında olsun :) Güle güle kullan canım, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok iyi fikir gerçekten :) maden suyunu denemiştim ama gül suyunu hiç denemedim o şekilde :) sevgiler canım..

      Sil
  12. Bende de var henüz açmadım en kısa sürede denemeliyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dene canım son kullanma tarihi yaklaşmış olabilir :)

      Sil
  13. Ben de Otacı'nın gül suyunu kullanıyorum arada sırada tonik niyetine..

    YanıtlaSil
  14. Daha önce duymamıştım bu markayı aklımda olsun ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umarım deneme imkanınız olur sizin de :)

      Sil
  15. Ben gülün kokusunu pek sevmeyenlerdenim. Ama sağlıklı diye zaman zaman gül suyu ile cildimi temizlerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gülün kokusunu çok seviyorum ben, ama bazı markaların buruk bir kokusu oluyor ekşi gibi onu ben de sevmiyorum :)

      Sil
  16. Gül kokusuna da bayilanlardanim ben birçok kişinin aksine. Hatta bulabilirsem gerçek gül esansları almaya çalışırım. Çok beğendim bu ürünü dolayısıyla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gül kokusu insanı duygusallaştıran bir koku bence :) bu ürünleri umarım deneyimleme şansınız olur :D

      Sil
  17. Gül suyunu buzdolabına koyma fikrini çok sevdim 💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok daha sıkı hissettiriyor ve daha etkili oluyor o şekilde Siri :)

      Sil
  18. Gül kokusu çok yoğun olmazsa severim. Genel olarak güllü olan ürünlere çok güvenirim .Buzdolabında saklamak gerek demek , çok güzel bir fikir ,sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet buzdolabında sakladığınızda etkisi daha güzel oluyor :)

      Sil
  19. Nihayet Avusturyada da gül suyu buldum. O kadar rahatlatiyor ve arindiriyor cildi çok memnunum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güle güle kullan gül suyu gerçekten de çok etkili ve güzel bir ürün :)

      Sil
  20. Ambalajları da çok güzelmiş. Gül kokusunu ve gül suyunu tonik olarak kullanmayı seviyorum :)

    YanıtlaSil