13 Mart 2017 Pazartesi

Oriflame Women's Collection Innocent White Lilac Parfüm

Herkese Merhaba 💮





Bahar mevsimini yaşadığımız şu günlerde kendinizi mutlu edecek bir şey daha olsun istiyorsanız hayatınızda Oriflame Women's Collection Innocent White Lilac Parfüm'e mutlaka sahip olun derim.
İsmindeki gibi tam bir leylak kokusu. Aşırı yoğun olmayıp, içinizi ve etrafınızı boğmayacak bir tarzda. Ayrıca Oriflame'dan aldığım ilk parfümüm o yüzden de benim için çok değerli  :)


Ambalajı da oldukça sade ve altın rengindeki kapağı ile de oldukça havalı bir görünüme sahip. Bence hem zarif hem de şık bir parfüm. Bu serinin bir de kiraz çiçeklisi var, onu da denemek istiyorum. Ama bu beyaz leylak kokusu olan çok kalıcı olmasa da günlük kullanıma uygun. 
50 milim ve 63,90 lira olan fiyatı, Mart ayı kataloğunda 36,90 lira olmuş.






Çiçeksi parfümlerden hoşlananlar için hoş bir parfüm, kendinizi leylak bahçesinde hissedebilirsiniz. Kullanırsanız ne demek istediğimi anlayacaksınız. Çok seveceğinizi düşünüyorum. 

Peki siz ne tarz parfümlerden hoşlanıyorsunuz, asla vazgeçmem dediğiniz bir parfümünüz var mı? Yorum olarak aşağıya yazarsanız çok mutlu olurum 💋



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

38 yorum:

  1. Leylak kokusunu ben de çok severim; tam baharlık bir parfüm gibi duruyor... güle güle kullan, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kokladığım en güzel leylak kokulu parfüm diyebilirim Başakcığım, sevgiler :)

      Sil
  2. fiyatıda uygunmuş güzel günlerde kullan canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım, evet indirimde gayet uygun oluyor :)

      Sil
  3. nedense oriflame parfüm hiç denememişim fırsat olursa deneyeceğim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oriflame dan benim de ilk parfümüm bu oldu tavsiye ederim :)

      Sil
  4. şekerli kokuları seven ben merak ettim bu kokuyu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu şekerli bir koku değil hoş bir çiçek kokusu belki çok seversin kokladığında :) bu arada bloğunu açamıyorum bir ayar mı yaptınız ne oldu bilmiyorum ama :(

      Sil
  5. Leylak kokusu sevdiğim bir koku ve ben de hafif kokuları seviyorum incelenebilir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o zaman bu parfümü kokladığında çok seveceksin Ümrancığım :)

      Sil
  6. Bahar geliyorken çok ilgimi çekti :) Güle güle kullanın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim evet içinizi ferahlatan cinsten tam bir ilkbahar kokusu :)

      Sil
  7. Bende bu serinin Cherry Blassom kokusunu çok merak ediyorum.Her an alabilirim ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de artık o kokuyu merak eder oldum onu da denemek istiyorum :)

      Sil
  8. Yanıtlar
    1. very good smell :) have a lovely day Kathy :)

      Sil
  9. bu parfümün kokusu çok güzel :)

    http://shoeeobsessionn.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  10. Çiçek kokularından çok hoşlanmam ama denemeden ön yargı yapmak ta istemem...Sen güzel kokulu günlerde kullan inşallahhh :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ama ama bu çok narin ve bir o kadar da masum bir koku :)

      Sil
    2. Hımmmmm diyosunnn :) Merak ettim bak şimdi :)

      Sil
  11. Şişesi de güzelmiş. Ben biraz fresh kokuları seviyorum ama arada çiçek kokusu da güzel olur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fresh kokular derken keşke ismini de belirtseniz zaman zaman ben de kayışlar olabiliyor parfüm konusunda :)

      Sil
  12. Kokusunu çok merak ettim. Canim senin blog bugün sürekli spam uyarisi verip baska bir linke yönlendirdi neden bilmem.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oriflame dan bu parfümü sipariş vermeni dilerim canım.. sorun ortadan kalkmıştır umarım :)

      Sil
  13. Sanırım denemeden parfüm alamıyorum. Geçen seçtim tam istediğim gibi olmadı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tabiki testerını denemek tende uyumunu hissetmek çok önemli ama bazen de böyle heyecanlı oluyor acaba nasıl bir koku karşıma çıkacak gibi :) ben bu heyecanı yaşamak istedim ve çok beğendim bu kokuyu :)

      Sil
  14. çiçek kokusu ggüzeldir, ama hafif olmalı. Migren yüzünden ben pek kullanamıyorum parfüm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. migren sorunu bende de var civanperçemi çayı içmeni öneririm bu parfüm de öyle bir sorun yaşamadım Saadet Hanım bahsettiğin şeyi anladım :)

      Sil
  15. bende bu tarz kokları sveerim fazl aağır olmayacak kokusu şekerli kokları severim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok hafif ve tam bir leylak kokusu tavsiye ederim fatofoto :)

      Sil
  16. merhabalar, oriflame parfumleri sahiden fiyat performans açısından harikalar.. Cekinmeden almaya devam edin derim:) Şuan elinizdeki parfümün kaliciligi nasil, bilgi verirseniz çok sevinirim.. Guzel gunlerde kullanin ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim öncelikle yorumunuz için. Bu parfüm Oriflame'dan aldığım ilk parfümüm. Çok kalıcı olmayan tam bir leylak kokusu günlük kullanıma uygun ve ferah :)

      Sil
  17. Koku çok güzele benziyor, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  18. Kullananlar bilir, güzel bir oriflame ürünüdür

    YanıtlaSil