16 Mart 2017 Perşembe

Remington s9500 Pearl İnci ile Seramik Kaplama Saç Düzleştirici Deneyimim 💇

👯 Herkese Merhaba 💇


Eğer saçlarınızı hiç kuaföre gitmeden evde kendi başınıza düzleştirmek istiyorsanız Remington s9500 Pearl İnci ile Seramik Kaplama Saç Düzleştirici size tavsiyem olabilir. Bu yazıda da geçenlerde satın aldığım bu saç düzleştiricisini anlatacağım sizlere..




Saçlarım uzun. Kısa saç sevmiyorum. Çalışan da bir bayan olduğumdan yaşadığım şehirde sürekli kuaföre gitme imkanım olmuyordu. Ben de sabahları saçlarımı tepede balerin topuzu gibi ya sımsıkı tutturur ya da dalgalı kullanırdım ama saçlarımı da hep düz sevmişimdir. İşte insan kendinde olanı beğenmez ya.. Dalgalı saçlarım olduğu halde, dümdüz olsunlar istiyorum.


Hal böyle olunca elimdeki eski marka düzleştiricim de bana yetersiz geldiğinden, bir piyasa araştırması yaptım internette. Bir sürü farklı tarzda ve markada saç düzleştiricileri var. Keratinli, arganlı, seramik kaplı vs. vs. Benim seçimim de İnci ve Seramik Kaplamalı Remington markadan yana oldu.

Özellikleri ve Yorumlarım:


1) Gerçek inci* katılmış gelişmiş seramik kaplama plakalar: 8 kat daha pürüzsüz*, 5 kat daha kalıcı*

Yorumum: 
Plakların seramik ve incili olması neye kıyasla 8 kat daha pürüzsüz ve 5 kat daha kalıcı bilmiyorum anlayamadım ama ben sonuçtan memnunum. Sadece dipten uca kadar iki kere gittiğimde gayet düz saç elde ettim =) 

2) Dijital LCD gösterge 150ºC - 235ºC 

Yorumum:
Saçlarınızın kalınlık ve inceliğine göre ısıyı kendiniz deneyerek buluyorsunuz, benim için hangi ısı da daha iyi ? Etkiyi yakalamak bizim deneme yanılmamızla oluyor. Bu yüzden önce düşük ısı ayarından başlayıp yükseğe çıkmak mantıklı. Tabi düşük ısıdan başlamak saçlarımızın zarar görmemesi için mantıklı. Benim kalın telli ve dalgalı saçlarım için ideal ısı 190 derece oldu =) 

3) Yüksek performans seramik ısıtıcılar: 10 saniyede kullanıma hazır, Ultra hızlı geri ısınma.

Yorumum:
Şöyle ki fişe taktınız, ısıyı ayarladınız 10 saniye sonra bir sinyal sesi geliyor ve kullanmaya hazırsınız demek bu. Diyelim ki fişe takılı unuttunuz düzleştiricinizi, bir müddet sonra kendi kendine aynı ütü gibi soğumaya geçiyor, hareket ettirirseniz yeniden ısınmaya başlıyor. Bu da olası bir kaza ve yangın gibi bir olumsuz bir olay yaşamamamız için gayet güzel düşünülmüş bence  =)

4) İnce uzun 110 mm esnek plakalar.

Yorumum:
Daha incesi varmıdır bilmiyorum. Ama benim için gayet yeterli bu kalınlıkta olmaları. Zaten tutam tutam ayırarak düzleştirme işlemi yaptığımız için saçlarımızı uzun plakalar olması daha avantajlı olabilir. Ben kalın tutamlar bile aldım sonuç iyiydi =)

5) Isı geçirmez lüks çanta & kılıf.


Yorumum:
Çantasının olması çok iyi. Henüz daha düzleştiriciniz soğumadan da koyabilirsiniz çantasına hiç bir sıkıntı olmuyor. Özellikle seyehatlerde yanınızda taşımanız için çok iyi düşünülmüş bu kılıf =)

6) Kazara ısı değişimini engelleyen ısı kilidi.

Yorumum:
Telefonunuzdaki tuş kilidi gibi düşünebilirsiniz. Dijital tuşlar olduğu için kazara elimiz belki çarpar gerçi siz bunu ısı ayarı yaparken ki çıkan sinyalden de anlayabilirsiniz ama gene de iyi düşünülmüş. Bu arada piyasa araştırması yaparken gördüğüm farklı marka düzleştiricilerin çoğunda ısı ayarı hemen üstte oluyor, bu da işlem esnasında elimizin ayara sık sık değmesine sebep oluyormuş.Öyle yakınan çok kişi var ama Remington'da bu ayarlar hemen yan tarafta olduğundan bir sıkıntı olmuyor öyle =)

7) En yüksek ısıya hızlıca ulaşmayı sağlayan Heat Boost fonksiyonu


8)Kolay saklama için plaka kilidi 


9) Evrensel voltaj 

10) 3 m uzunluğunda kıvrılmaz kablo 

Yorumum:
Gerçekten çok uzun bir kablosu var piriz ve ayna arası mesafe çoksa bu uzunlukta kablo iyi düşünülmüş. Zannedersem kuaför salonları için bu uzunluktaki kablo çok ideal olacaktır. 360 derece dönebildiğinden de daha kolay uygulama yapmanızı sağlıyor. 




Benim için gayet güzel ve şık bir saç düzleştiricisi. Resimde gördüğünüz bu haldeki dalgalı saçlarımı tek başıma sadece 20 dakika gibi bir sürede, evimde düzleştirdim. Hem de hiç bir para ödemeden. Fön makinesi sesinden başım ağrımadan ve sıra beklemeden. 




Evet uyuduğum zaman ense kısmımdaki yani içlerde kalan saçlarım sabah uyandığımda biraz bozulmuş gibi oluyor ama bu zaten normal, kuaförde fön çektirdiğim zaman da olurdu. Çabuk yağlanan saçlarım olmadığından ben bu saçlarımı 4 gün kullandım  =)

Uygulama esnasında saçlarınızın kuru olmasına dikkat edin çünkü o kırıklar nemli ve ıslak saçlarda oluşuyor. Sakin sakin ve saç diplerinden başlayıp tek harekette tutam tutam ayırdığımız saçlarımıza düzleştiriciyi uyguluyoruz. İsterseniz düzleştirmeye başlamadan önce saçlarınızın uç kısımlarına ısı koruyucu bir ürün sıkabilirsiniz. Ben Milk Shake Incredible Milk uyguluyorum.

Özetle Remington s9500 Pearl İnci ile Seramik Kaplama Saç Düzleştirici'sinden oldukça memnunum N11.com 'dan 184 lira fiyata aldım .




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

42 yorum:

  1. bende de Braun markasının saç düzleştiricisi var ama şu an pek kullanamıyorum saçlarım kısa çünkü :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Braun da güzel bir marka zaten ikisi arasında kalmıştım ve bunu tercih ettim, bu arada bloğunun ayarını mı değiştirdin bilmiyorum ama açılmıyor bir türlü :(

      Sil
  2. Benim de prasa gibi düz keske kivircik olsa 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim pırasa gibi düz olsa saçlarım çok mutlu olurdum :D

      Sil
  3. tasarımı çok hoşmuş :) güzel günlerde kullanın...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tasarımı gerçekten çok benimde çok hoşuma gitti üzerindeki çiçek motifleri felan :) teşekkür ederim :)

      Sil
  4. http://farmasikulubutr.com/farmasi-urunleri/
    Farmasi Ürünleri

    Parapen içermez! Triklosan içermez! Ağır metal içermez!
    Fosfot, Formaldehit, Fitalat içermez!
    Dermatolojik olarak test edilir.
    Farmasi Labaratuvarları’nda geliştirilir.
    Hayvansal içeriklerin kullanımı reddeder.
    Tüm üretim süreçleri GMP (İyi Üretim Uygulamaları) Standartları ile uyumludur.
    Nesli tükenmekte olan bitkiler kullanılmaz.
    GDO’lu bitkiler kullanılmaz.
    Hayvanlar üzerinde test edilmez.
    Silikon mutfak gereçleri FDA, TSEK, BFR, LSR, ISO9001 Sertifikalarına sahiptir.
    Mikrofiber bezlerin temizlik etkinliği Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Labaratuvarları tarafından belgelenmiştir.
    Roll-On’lar Alüminyum içermez.
    Skintrends ürünleri “Doğal ve organik Kozmetikler Ecocert Standartları” yönetmeliğine uygun ECOCERT tarafından onay almış hammeddeler içerir.
    http://farmasikulubutr.com/farmasi-urunleri/

    YanıtlaSil
  5. bi süredir düzleştirici arıyorum bende aklımda olucak

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoş bir tasarımı da var ben çok memnunum tavsiye ederim canım :)

      Sil
  6. Ama senin saçın da çok kıvırcık değil kolay düzleşir. Ben Arzumun 230 dereceye kadar ısınanından aldım yine tatmin etmedi. En son denenmek için Amerikadan bir ürün geldi. Kızım bile bayılıp vermek istemiyor. Geçen ayak altına bırakılınca üzerine bastım. İçinden bir parça kırılmış. Baya üzüldüm. Elim ayağımdı resmen.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oo çok üzücü bir durum garantisi yok muydu acaba?

      Sil
    2. Amerikadan hediye gelmişti. Ayrıca burada bulunmayan bir ürün. Ama ben biraz tamir ettim, şimdi korka korka kullanıyorum elimde kalacak diye.

      Sil
    3. hımm geçmiş olsun olmadı siz de bu ürünü alırsınız belki olur biter hocam, cana gelmesin mala gelsin :/ :D

      Sil
  7. O sonunda uç kısımlarına sıkmayı tavsiye ettiğin ürünü hiç bilmiyordum bir inceleyeyim. Çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o harika bir ürün tavsiye ederim hocam :)

      Sil
  8. Ben de dalgalı saçlarımı düz kullanmayı seviyorum. Kuaföre gitmeye üşendiğimde düzleştirici benim büyük yardımcım oluyor..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen kuaför yakınımda olmayınca hele de kış günüyse hiç gidesim gelmiyor bu yüzden kendi işini kendin gör hesabı saçlarımı kendim şekillendiriyorum :)

      Sil
  9. Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım beğenmene sevindim :)

      Sil
  10. Tasarımı da hoş,saklama çantası da..Ayrıca ısı derecesi de güzelmiş..Ahhhh bu uzun saçın düzleştirmesi de ayrı bir zahmet.Aynı durum bende de var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet ama kısa saçı da nedense ben kullanamıyorum ya da hiç kısa saçlı olmadım belki de o yüzden bilmiyorum :D böyle yaşayıp gideceğiz :)

      Sil
  11. Çok güzel bir anlatım olmuş, saç rengin de çok hoş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim baya bir akmış hali bu yeniden boyamam lazım Yeliz :)

      Sil
  12. Herkes saçıma imrenerek bakıyor nasıl kırığın yok diye sebebi ise ne düzleştirici ne de maşa kullanmıyorum. Düzleştiricideki ısı 100'ü aştığı vakit saçtaki o kabuğu kırar ve saç ordan kırılır. Saçlarım boyalı olduğu halde dokunsan ipek gibi yumuşacıktır. Pek ısıyı önermiyorum lütfen yanlış anlama

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok ben zaten ayda 1 ya da 2 kere kullanıyorum haklısın ısıya karşı bir ürün kullanmazsam durum vahim olabilir. peki saçların için hangi şampuanı kremi vsyi kullanıyorsun da öyle yumuşacıklar merak ettim doğrusu :)

      Sil
  13. Bende düzlestirmeye bayılıyorum cok güzelmis güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  14. Ben de düz saç severimş aldım düzleştirici ama benimkinden memnun kalmamıştım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umarım daha iyisini alma şansınız olur :)

      Sil
  15. Şimdiye kadar denediğim tüm Remington ürünlerinden memnun kaldım.Saç düzleştiricimin performansı bozulursa aklımda ilk bu marka var ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umarım bozulmaz ürününüz :) güle güle kullanın siz de :)

      Sil
  16. Isıtıcılı ürünleri sevmiyorum, kuaför de sevmiyorum ama bu ara ben de evde düzleştirme formülleri arıyorum :). Remington sevdiğim bir marka, aklımda olsun bu düzleştirici de. ☺

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu marka güzel gerçekten, tavsiye ederim :)

      Sil
  17. Gerçekten çok başarılıymış. Bendede var iki tane ama bu kadar kısa bir süre içinde bu sonucu alamıyorum. Bu ürüne göz atayım o zaman ,teşekkürler yazı için ,sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben çok araştırarak aldım şuan gayet memnunum bu yüzden tavsiye ederim :) Remington'u araştırın derim, sevgiler :)

      Sil
  18. merhaba güle güle kullanın, bu düzleştirici ile aynı zamanda dalgalı da yapabiliyor muyuz her ikisi içinde kullanabilecegim bir ürün arıyorum teşekkür ederim şimdiden

    YanıtlaSil
  19. merhaba güle güle kullanın, bu düzleştirici ile aynı zamanda dalgalı da yapabiliyor muyuz her ikisi içinde kullanabilecegim bir ürün arıyorum teşekkür ederim şimdiden

    YanıtlaSil
  20. merhaba güle güle kullanın, dalgalı da yapabiliyor muyuz bu ürünle, her ikisi için de kullanabilecegim bir ürün arıyorum teşekkürler şimdiden :)

    YanıtlaSil