11 Nisan 2017 Salı

Kozmetikpsikolojisi 2 Yaşında Çekilişi

Herkese Merhaba  
                  Kozmetikpsikolojisi adlı bloğumda paylaşım yapmaya başlayalı tam 2 sene oldu. Zaman gerçekten çok hızlı akıyor. Önemli olan zamanın hızlı akışı değil, onu iyi değerlendirebilmekte. Aslında kısa olan ama çok da hızlı akan zamanın içine faydalı bir çok şeyi sığdırabilmek marifet arkadaşlar =)


                  Yazdığım yazılarımda yorumlarıyla olsun gerek eleştirileri ve katkılarıyla olsun beni yalnız bırakmayan herkese sonsuz teşekkürler. Ayrıca takipçilerim e-mailim'e olsun instagram hesabım'dan olsun çeşitli sorular sorarak, bir şeyler danışarak beni o kadar mutlu ediyorsunuz ki.. Kendimi bazı konularda güvenilir hissetmek çok iyi hissettiriyor gerçekten..  

                    Burada çok güzel arkadaşlıklar da edindim bir sürü yeni insanla tanıştım =) Hepiniz iyi ki varsınız  


blog çekilişi




Bloğumun 2. yılı şerefine ufak bir çekiliş hazırladım.. Umarım beğenirsiniz ve en çok ihtiyacı olan ve isteyen birisi kazanır =) 


Çekiliş için şartlarım şöyle :

  • Bloğumu takip etmek. Gfc isminizi aşağıya yorum olarak yazmanız zorunlu şartım.
  • Çekiliş görselini kendi bloğunuzda duyurmak +3 hak.
  • İnstagram hesabımı takip edip çekilişimi instagram hesabınızda #kozmetikpsikolojisi2yasinda tagiyle duyurmak +3 hak.


Paylaşım linklerinizi ve size ulaşabilmem için bir de e-mail adresinizi aşağıya yorum olarak mutlaka yazınız, yazmayanların katılımını dikkate almayacağımı üzülerek belirtmek istiyorum..

Herkese bol şans dilerim =)



Son gün 8 MAYIS 2017




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

153 yorum:

  1. Keşke benim olsaaaaaa...😮😮😮(yeni yaşınız hayırlı olsun.Emeğinize sağlık.)

    YanıtlaSil
  2. yeni yaşınız hayırlısı olsun.. bol bol bloglu yıllar :)

    YanıtlaSil
  3. https://plus.google.com/share?source=blogger:mobile:share&url=http%3A%2F%2Fkozmetikpsikolojisi.blogspot.com%2F2017%2F04%2Fkozmetikpsikolojisi-2-yasnda-cekilisi_11.html
    moonlight_sunlight_86@hotmail.com

    YanıtlaSil
  4. Facebook mehtap duruaras arslan.instagram twins_mommy__

    YanıtlaSil
  5. sırf palet için yine katılınır hayırlı olsun çekilişin bol katılım olsun inşallah :) Gfc Ümran Tuncer, Facebook adresini de aynı ismimle takip ediyordum zaten :)

    YanıtlaSil
  6. Nice yillara. Derya olarak takip ediyorum seni canim. Tüm katilanlara bol sans dilerim.

    YanıtlaSil
  7. Nice yıllara canımm. Ben de katılıyorum ve blogumda paylaşıcam. GFC ismi Hazal'ın Dünyası

    YanıtlaSil
  8. Daha nice yıllarınız olsun. Emeklerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  9. merhaba
    zaten takipteydim. G+ paylaştım. Yeni yaşın kutlu olsun. Sevgiler :)
    beydaninkitapligi@gmail.com
    beydaninkitapligi.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  10. Tunabahar72@hotmail.com gfc baharbgrynk4@gmail.com

    YanıtlaSil
  11. merhaba...
    gfc: asabi cadı
    mail: tugbaigde@hotmail.com

    YanıtlaSil
  12. Bende katıldım canımm hayırlı olsun nice yaşlara bende kendi çekilişime beklerim😊
    Gfc: kübra gülen
    Mail: kubrasegulen.1@gmail.com

    YanıtlaSil
  13. Hayırlı olsun inşallah ilk fırsatta paylaşıp dönüş yapacağım mutlu yıllar💕

    YanıtlaSil
  14. merhabaaa bloguma hoşgeldiin. çekilişlere katılmıyom ama en kısa zamanda duyurcam tımams :) okumaya da gelirim ben bloglara üye olmadan okuyom ama iyi okurum he :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahandaaa dipcik gelmiş.Ya gözüm,tamamda sihirli sözcükleri söylememişsin😩"Bütün çekiliş haklarım Zehra ya,o ne isterse o olsun,yeter ki mutlu olsun" desen yaaa😧😧😧

      Sil
    2. Buraya yorum yazan herkesi ben çekilişime dahil etmek istedim o yüzden size de katılım numarası veriyorum deeptone :)

      25

      Sil
  15. Selamlar.GFC ve Face de takipteyim.Arrıca G+ da çekilişi yayınladım ^.^
    hatcepsut@hotmail.com
    Kolay gelsin.

    YanıtlaSil
  16. Nice uzun uzzuuuunnn yıllara :) Davetinize sessiz kalamadım doğrusu :) Öyle ise çekilişe de katılmak isterim. Bloğunuzu ve sosyal medya hesaplarınızı takibe aldım. Herkese bol şans diliyorum :) Bu arada GFC adım da Hikaye Kalpli Kadın :)

    YanıtlaSil
  17. Davetinizi görünce hemen geldim 😊 daha nice güzel yıllar olsun insAllah blogunuzla...adenyamms009@gmail.com blogum camdandusler.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  18. Yavrum, geldim. İnstagramda paylaştım. Faceim yok. Twitterdan da paylaştım. En önemlisi de bloğunun ikinci yaşını kutluyorum. Nice seneler blog yazmanı dilerim :),
    eceevren20@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoş geldiniz bol şans dilerim :)
      35-36-37-38-

      Sil
  19. Gfc takipteyiim fatma akkus adıyla mailim: ftmnrakks@gmail.com instagramda da paylaştım: birpisipisi ��

    YanıtlaSil
  20. Nice güzel yıllar burada olun :) Bol katılımlı olsun, çok sevgiler <3 :)

    YanıtlaSil
  21. Nice yıllara canım
    Her yerden takipteyim zaten :)lerzankara olarak

    YanıtlaSil
  22. Bensiz çekiliş olmaz dedim bende geldim :-))) nice yaşlara :-))

    YanıtlaSil
  23. Katıldım
    İnstagramda esoz123 olarak takipteyim paylaştım

    YanıtlaSil
  24. Katildim canım blogumdada duyurdum :) umarim bana çıkar.
    Email: nesin.blogu@gmail.com
    Link: http://nesinblogu.blogspot.com.tr/2017/04/cekilis.html?m=1

    YanıtlaSil
  25. Gfc: nesin blogu canim zaten takip ediyorum. Ayrica facebooktanda beğendim neslihan çini adıyla.

    YanıtlaSil
  26. Yeni yaşınız kutlu olsun :) ig:asyyucel (sskarakoc4@gmail.com)

    YanıtlaSil
  27. Canım nice hayrli yıllar dilerim :) bende katiliyorum.Çıkmiyo bana ama olsun :)

    ozlemhamdiakgun@gmail.com

    İnstagram vs yok.Gfc deki adimda annesinin prensesi :)

    YanıtlaSil
  28. Daha nice hayirli yaslara ^^ cekilis vesilesiyle blogunu kesfetmis bulundum ama olsun bundan sonra takipcinim :)

    YanıtlaSil
  29. Harika çekiliş :) GFC ismim GUZELLIK KOSEM, zaten takip ediyorum blogunuzu. Herkese bol şans :)

    guzellik.kosemm@gmail.com

    YanıtlaSil
  30. 2. Yılınız için Tebrikler... umarım bu sefer bana çıkar.düğün var mayısta çok işime yarayacak. Buradan duyurulur!

    YanıtlaSil
  31. Gfc fatima ibrahimli❤ İnstagramda knlql olarak paylaştım❤❤♥️❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tag yazmadan paylaşmışsınız ama gene de 3 hak veriyorum
      66-67-68-69-

      Sil
  32. hayırlı olsun nice senelere:) kullanmadığım ürünler olduğuiçin hiç başkalarının şansına engel olmayım katılmayım ben ama gfc de paylaşırım:) sevgiler

    YanıtlaSil
  33. https://www.instagram.com/p/BSxj2CCFCxK/?taken-by=adadeniz3

    http://adadenizi.blogspot.com/2017/04/kozmetikseverler-icin-cekilis.html

    Bloğumda ve instagramda duyurdum. Nice yaşlara....
    saadetuzlu@hotmail.com

    YanıtlaSil
  34. merhaba nice nice yıllaraa:)

    gfc: kirpik kiz

    ig: kirpikkiz

    https://www.instagram.com/p/BSxwB4bFmCi/?taken-by=kirpikkiz

    fb: aysun yıldırım

    kirpikkiz@gmail.com sevgiler :))

    YanıtlaSil
  35. Katıldım :)
    http://fatofotofan.blogspot.com.tr/2017/04/kozmetik-psikolojisi.html
    fatofotofanmarka@gmail.com
    inşallah bana çıkar :)

    YanıtlaSil
  36. Bende katılıyorumm.. takıp ettım

    https://plus.google.com/117768467228369331140/posts/SK47PhBQ5xk Google da paylastım..

    YanıtlaSil
  37. Bol yazılı yılların olsun 😊 genelde bana da çıkmaz bu yüzden katılanlara bol sanslar blogumda en kısa zamanda bahsedicem güzel çekilişinden canım 😘

    YanıtlaSil
  38. bol katılımlı olsun :) gfc ve facebook sevda göksel ismimle takipteyim :)

    YanıtlaSil
  39. Nice uzun yıllara kuzum 💋

    YanıtlaSil
  40. Tebrikler. Bana de iki yıl nasip olur inşallah:)

    YanıtlaSil
  41. 2.senen kutlu olsun.Daha nice niceeee seneler güzel yazılarında buluşmak üzere...Katılan herkese bollll şansss....

    YanıtlaSil
  42. Nice mutlu yaşlara ^^ katıldım ben de kirmizinin50tonuu@gmail.com

    YanıtlaSil
  43. Benim olsa (:
    GFC: asl_01
    aslicotala@gmail.com

    YanıtlaSil
  44. The palette is such cool! Beautiful shades. I must try it))

    YanıtlaSil
  45. Yeni yaşın kutlu olsun nice senelere :)

    YanıtlaSil
  46. Kozmetik Psikolojisi'nin 2. yaşı kutlu olsun. Başarılar..

    YanıtlaSil
  47. Merhaba
    Gfc:Meryem Yıldız
    Facebooktan ekledim:Meryem Yıldız
    https://www.facebook.com/profile.php?id=1320080620

    YanıtlaSil
  48. çekilişlere katılmıyom ama baak şimdiii duyurduuum blogumda son yazısımdaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler 110 duyuruyu göremedim ama olsun :D

      Sil
  49. Gfc:Elif Bozkurt🎈Burdan paylaşım yaptım 🎈Nice seneleriniz olsun bu blogda🎂🎂

    YanıtlaSil
  50. Gfc:Güzellik Meselesi
    Bloğunu zaten takip ediyordum şimdi bloğumda da duyuracağım bol şans bana :)

    YanıtlaSil
  51. Doğum gününüz kutlu olsun :) Çekilişler çok bana göre değil katılan herkese bol şans dilerim :) bana da beklerim

    YanıtlaSil
  52. Son yazımda duyurdum çekilişi canım

    YanıtlaSil
  53. Zaten takipteyim ki 😊 bu arada blogunun daha uzun seneleri olur inşallah :)
    GFC Makyaja Dair
    Blogumda da paylaştım :)

    YanıtlaSil
  54. Nice bloglamalara :)
    GfC'den taibe aldım
    evdeyazar@gmail.com

    YanıtlaSil
  55. Ben de katılıyorum. bakimsal.seyler@gmail.com

    YanıtlaSil
  56. Nice yıllara canım , takipteyim :) bol sanslar

    YanıtlaSil
  57. Nice nice yıllara, takipteyim :).

    YanıtlaSil
  58. blogunuzun takıpcısı olarak inş daha nıce senelerı bırlıkte goruruz :) :) gfc takip banu küçük instagramdanda banu_arcnkck adıyla takıpteyım zaten gorselıde paylastım ınstagramdan mail adresım banukck89@hotmail.com

    YanıtlaSil
  59. Daha nice uzun yıllara canım :)
    Takipteyim, GFC Yeliz'in Keşifleri
    yelizustn@gmail.com

    YanıtlaSil
  60. Yeni yaşın kutlu olsun uğur getirsin bloguna. Ben de GFC den takipteyim Nilgün Aydın olarak.
    ozen64@yahoo.com

    YanıtlaSil
  61. Nice yaşlara tatlım, takipteyim :)

    YanıtlaSil
  62. İkinci yılınız kutlu olsun :) Takipteyim :)
    Gfc:İrem T

    YanıtlaSil
  63. Nice uzun yıllar, güzel paylaşımlar diliyorum:) Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  64. Gfc kozmetik aşığı:) google + da herkese duyurdum ben, ek şansım olmasa da olur:P :-*

    YanıtlaSil
  65. Kaçırmadıysam ben de katılayım :)
    Kahve Yanı
    kahveyanikitap@gmail.com
    Nice yıllar kutla... <3

    YanıtlaSil
  66. Daha nice yıllarını kutlarsınız umarım blogunuzun :))
    Blogunuzu esseve rin adıyla takibe aldım. Facebook adresinize de Esseve Rin adıyla arkadaşlık isteği yolladım.
    esothepink@gmail.com

    YanıtlaSil
  67. Katıldım paylaştım inst:nisa.bukf gmail:nisa.bukf@mail umarım benim olur
    ��❤

    YanıtlaSil
  68. Merhaba facebook ve instagram Ayşe Günay olarak takipteyim gfc Ayşe Günay hepimize bol sans

    YanıtlaSil
  69. Mail adresim eaysegunay@gmail.com ❤

    YanıtlaSil
  70. güzelvekültürlü olarak takipteyim mail adresim:guzelvekulturlu@gmail.com :)

    YanıtlaSil