30 Mayıs 2017 Salı

Gratis Alışverişim Mayıs'2017

Herkese Merhaba,

Gratisin en son indiriminden aldığım ürünleri paylaşmak istedim.


Sleek i-Divine Far Paleti: İki adet aldım 50 liralık alışverişte 1 tanesi 27 liraya geliyordu. Diğeride 34 lira. Yeni bir palet. 12 Renk var içerisinde. uzun uzun kullanmaya başlayınca ayrıca tanıtmak istiyorum. Bir tanesini kendime aldım bilmem kaçıncı paletim :D diğerini de sizlere hediye etmek için aldım. Çok hoş renkleri var onu söyleyebilirim sadece ve tüm mevsimlere yakışır renkeleri var.




Eyüp Sabri Tuncer Sıvı Sabun: Bu üründe indirim yoktu. 800 ml oldukça büyük bir sıvı sabun, bittikçe sürekli bu sabundan alıyorum. İçinde paraben yok. Kokusunu ve ellerimi kurutmamasını çok seviyorum fiyatı 14,75 lira.





Listerine Advanced White Ağız Çalkalama Suyu: Bir de büyük boyu var. Ben bu küçük boyundan almak istedim. İlk kez deneyeceğim bir ürün. Sadece 2 hafta da beyaz dişler diyor bakalım doğru mu? Fiyatı indirimli 11,75 lira.



Sizler Gratis indirimini değerlendirdiniz mi yoksa bir şey almamaktan yana mıydınız, neler düşünüyorsunuz ? Aşağıya yorumlarınızı bekliyorum.. Sevgiler ❤





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

71 yorum:

  1. Güle güle kullan tatlım, özellikle Sleek paletinin yazısını bekliyorum ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkkür ederim canım, tabi onu ayrıntılı anlatacağım yakında :)

      Sil
  2. Güle güle kullan maalesef finallerden dolayı bütün indirimleri kaçırıyorum😔

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. olsun finaller daha önemli canım indirim gene olur :)başarılar dilerim ..

      Sil
  3. Gratisin ürünlerine bayılıyorum:)

    YanıtlaSil
  4. Ben bir kaç seferdir indirimleri pas geçiyorum (yurt dışı alışverişine sakladım paraları :D). Yalnız Sleek'in yeni paletini görsem dayanamazdım ben de herhalde; çok güzelmiş renkleri (Google'dan baktım). Güle güle kullan hepsini; bence gayet sade bir indirim alışverişi olmuş ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim Başakcım evet palet güzel yakında ayrıntılı tanıtmayı düşünüyorum :) senin de yurt dışı alışverişin hayırlı olsun :D

      Sil
  5. İndirimi bekliyoruz artık hep bu yüzden. Gayet iyi olmuş canım...

    YanıtlaSil
  6. güle güle kullan canım Listerine en sevdiğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. herkes çok memnun sanırım listerine'den ben ilk kez deneyeceğim :D

      Sil
  7. Genelde kozmetik mağazalarının indirimli dönemlerini takip edemiyorum ama anneler günü,kadınlar günü vs...kaçırmam :)

    YanıtlaSil
  8. Gule gule kullan canim :) palet cidden ucuza gelmis ;) bizim buralara da gelse keske de alsak :D @susyoloji -Meltem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sizin oralara neden gelmiyor acaba canım :D

      Sil
  9. güle güle kullanın :) sleek paletleri içerisinde favorimdir o palet :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzel bir palet umarım hakkını veririm canım sağol :)

      Sil
  10. Güzel ürünler seçmişsiniz indirimden. Güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim az ve öz bir alışverişti :D

      Sil
  11. Sıvı sabunu kullanmıştım çok güzel bir ürün, Güle güle kullanın hepsini 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim, evet bu sabun vazgeçilmezler arasında :)

      Sil
  12. Güle güle kullan bir süredir indirimleri es geçiyorum elimdekileri eritmeye çalışıyorum 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. en güzelini yapıyorsun canım bir müddet ben de öyle yapsam fena olmayacak :D

      Sil
  13. Gratis alışverişleri keyifli olur, hepsini güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
  14. Birbirine yakın tonlarda kim bilir kaç paletin vardır ama insna dayanamıyor işte cezbediyor :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen birbirine yakın çok paletim var ama sanki bir nevi koleksiyon yapmak gibi oldu bendeki durum :D

      Sil
  15. Ben o paleti geçtiğimiz hafta indirimde alacaktım unuttum ya :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. olsun ben çekiliş yapacağım bakarsın kazanırsın, kısmetinde varsa olur canım :D

      Sil
  16. dear i have insta:) kathyleonia:) :)

    YanıtlaSil
  17. Güzel günlerde kullan canım paleti merak ettim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. paleti ayrıntılı olarak burada anlatacağım canım teşekkür ederim :D

      Sil
  18. Güle güle kullan hepsini :) Oldukça güzeller :)

    YanıtlaSil
  19. o far paletin içini görmek isterdim :) iyi günlerde kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım, far paletini ayrıntılı olarak anlatacağım burada :)

      Sil
  20. güle güle kullanın, çok güzel ürünler, ben bir şey almadım bu sefer:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D teşekkür ederim olsun sen de belki birdahaki sefere alırsın :)

      Sil
  21. Uzun süredir bir şey almamaya çalışıyorum çok fazla var yeter artık diyorum:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet çok fazla oldu bu farlar ben de kendimi frenlemeye çalışıyorum ama olmuyor :D

      Sil
  22. güle güle kullan canım ürünlerini :)

    YanıtlaSil
  23. güzel günlerde kullan canım hepsini

    YanıtlaSil
  24. Güle güle kullan aldıklarını.Son indirimlerden neredeyse hiçbir şey almadım bende.Yazın yurtdışına gidecek yakınlarıma merak ettiklerimi sipariş edeceğim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. en güzeli, benim yurt dışına gidecek bir yakınım olmadığından :D böyle geçinip gidiyorum işte :D

      Sil
  25. sleek in paletlerinin hepsini toplamak istiyorum yaa :D güle güle kullan canım <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sleek son zamanlarda benim de gözdem olmayı başardı canım, çok sağol Evrimcim :D

      Sil
  26. ben bu sefer çok az bir şeyle çıktım indirimden güle güle kullan sleek paleti neyse ki hiç görmedim daha ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D canım sen de güle güle kullan aldıklarını..

      Sil
  27. Yanıtlar
    1. teşekkür ederim sen de kullan paletini :D

      Sil
  28. listerine pek seviyom yaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. herkes pek seviyor Listerine'i, bakalım ben ilk kez kullanacam merak ettim yav :D

      Sil
  29. Güzel günlerde kullan, hayırlı olsun :)

    YanıtlaSil
  30. Güle güle kullaaan. listerine bizim evin demirbaşlarından:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hımm ben ilk kez deneyecem listerine'i heyecanlıyım :D

      Sil