10 Mayıs 2017 Çarşamba

Procsin Black Mask

Herkese Merhaba, 

Bugün sizlere Procsin markasından ve markanın şu aralar çok fazla revaçta olan ürünleri olan Procsin Black Mask 'dan bahsedeceğim. Yani Aktif Karbonlu Soyulabilen Siyah Maske. Pek çok farklı marka da ardı ardına benzer şekilde siyah maskeyi piyasaya sürer oldular ama ben Procsin'e son derece güveniyorum. Çünkü aktif karbonu ürünlerinde kullanan tek markalar. 



Procsin Türk bir marka ve Bitkisel Bilim Teknolojisi ile çalışan bir dermatoloji laboratuvarlarına sahipler. Az evvel de dediğim gibi aktif karbonu ürünlerinde kullanıyorlar ve bunu yapan tek markalar. Aktif karbon binlerce yıldır toprağın altında kalan polifenollerin doğal yapısını bozmadan işlenerek maske haline getirilmesiyle oluşur.
Tüm cilt tiplerine uygun ve rengini doğal özlerden alıyor. İçeriğinde doğal polifenoller, çinko, kalsiyum ve potasyum mineralleri ve vitaminler bulunuyor.

Etkilerine bakacak olursak:

  • Sivilce ve siyah noktaları önlemekte var olanı gidermeye yardımcı olur
  • Nem dengesini sağlayarak kan dolaşımını arttırır
  • Yaşlılık etkilerini azaltır
  • Cildi yeniler Ciltte detoks etkisi yaratır
  • Ciltte tazelenmeye yardımcı olur ve hafif bir his verir
  • Ölü hücrelerden temizlediği ciltte sıkılaşmayı sağlar

Nasıl Kullanılır?

Temiz cildimizi soğuk suyla yıkıyoruz maskenin daha iyi cilde işlemesi için buz da gezdirebiliriz tenimizde. Daha sonra ıslak olan cildimize siyah maskeyi parmak uçlarımızla ya da bir fırça ile sürüyoruz. Kuru ve normal ciltlerde en az 15-20 dakika yağlı ciltlerde de 25 dakika kadar bekletiyoruz. Bu süre tamamlandığında maske kuruyor ve soyarak çıkarıyoruz. Maskeyi cildimizden soyarak çıkardıktan sonra 1 saat yüzümüzü yıkamıyoruz. İlk kullanım için 5 hafta öneriliyor, ilk haftalarda haftada 2 gün 2'şer gün ara ile, devam programında ise haftada 1 defa kullanılmalı. 


Ürün Hakkında Düşüncelerim:

Ben akneye eğilimli, karmadan yağlıya dönük bir cilde sahibim. Siyah maskeyi ilk başlarda kullanırken epey zorlandım çünkü ayva tüylerim var ve ağrı eşiğim çok düşük. Başta maskeyi çok miktarda ve neredeyse tüm yüzüme sürmüştüm, çıkartırken aşırı derecede zorlandım. Tavsiyem size yüzünüze komple değil parça parça sürünüz. Mesela şerit şeklinde yanaklarınıza, şerit şeklinde alnınıza ve burnunuza uyguladığınızda ürünü soymaya başlarken canınız çok acımayacaktır. 



Maskenin iyice kurumasını bekleyin. Tamamen maske belirtilen süre bitiminde kuruduğunda, kenarından tutup çektiğinizde bant gibi hemen sıyrılıp gelecektir. Hassas ciltli ve yüzünde tüyleri fazla olan arkadaşlarım ise bu ürünü sadece burun bölgelerinde kullansınlar derim çünkü bir miktar kızarıklık, yanma hissi ve tüyleri çektiğinizden mütevellit acı hissi de olabiliyor. 

Markanın bu ürününü siyah noktaları etkili şekilde çıkardığı için sevdim ama benim için epey zorlayıcı ve meşakkatli bir ürün oldu. Özellikle Gold Maskelerini (Aktif Karbonlu Kil Maskesi) çok merak ediyorum ve onun cildime çok uygun olacağı şeklinde bir düşüncem var. En kısa zamanda o ürünlerini de denemek istiyorum. Haricinde firmanın şampuan ve diş macunu da şu an elimde mevcut, onları da kullandıktan sonra bloğumda anlatacağım. Procsin marka ürünleri Gratis, Watsons, Rossmann ve bazı online sitelerden satın alabilirsiniz.



Siz Procsin Siyah Maske kullanma deneyimi yaşadınız mı ve eğer kullanma fırsatınız oldu ise düşünceleriniz nedir ? Yorum olarak aşağıda yer verirseniz düşüncelerinize çok mutlu olurum. Sevgiyle ve sağlıkla kalın :)




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

51 yorum:

  1. çok merak ediyorum ama hassas ciltten dolayı senin dediğin gibi çekiniyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de karma cildlide olsam cildim çok hassas hemen kızarır canım bu ürünü bahsettiğim gibi şerit şerit kullanırsan o kadar büyük bir olumsuzluk yaşamazsın bence cildinde..

      Sil
  2. Son dönemde çok çeşitlendi bu siyah maske çeşitleri bende merak ediyorum ama biraz daha yorumları okuyacağım galiba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet pekçok markanın siyah maskesi var ama aktif karbonu tek kullanan marka "procsin" aklında olsun canım :)

      Sil
  3. Bu siyah maskeyi son zamanlarda o kadar sık görüyorum ki merak etmeye başladım.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım haklısın, son dönemlerde neredeyse her markanın var ama aktif karbonu ürünlerinde tek kullanan marka "procsin" aklında olsun :)

      Sil
  4. Ben de almıştım bir kaç ay önce ama ağdadan daha çok acıttı canımı iki kez kullandım ve tövbe ettim:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet Hazalcım benim gibi mi denedin yoksa tüm yüzüne ? parça parça sürersen pek de o acı olmuyor :)

      Sil
  5. Bende siyah maske kullandım başka markanın yani iyi geldi siyah noktalar için etkileyici birde bu markayı merak ettim açıkçası.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu markada ilk kez kullanılan aktif karbon var Fatocum, bir de bunu dene istersen :)

      Sil
  6. hiç denemedim aslında kolay soyuluyorsa alabilirim ben sadece burnuma uyguluyorum zaten..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sadece burnunuza uygulayacaksınız hiçbir sorun yaşamayacaksındır audrey :)

      Sil
  7. ben de sadece burnumda kullanıyorum ama bu markayı da çok merak ettim, ilk fırsatta deneyeceğim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu marka bence gayet güzel ve ilerde bence ödül de alacaklar diye düşünüyorum :)

      Sil
  8. Hiç denemedim ama bir haftadır siyah maske arayışı içerisindeydim bu iyi denk geldi teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence bu markayla bir başlangıç yapmalısın umarım memnun kalırsın :)

      Sil
  9. Başka bir markanın kullanmıştım siyah maskesini ama o bunun gibi değildi. Benim de cildim senin gibi katmadan yağlı ya dönük ve bu ürünü denemek istiyorum. Yönlendirmeni dikkate alacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yönlendirmelerime dikkat edersen ben çok memnun kalacağını düşünüyorum Burçakcım :)

      Sil
  10. hımmm bunu sürüp apartmanda hırsızlığa çıkmalı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet yüze komple sürdüğümde ben bile kendimi tanıyamadım çok haklısın deeptone :)

      Sil
  11. Eh hadi hosgeldin 😊. Linkteki yazima ugrarsan sevinirim 😉
    https://delikizinbohcs.blogspot.co.at/2017/04/blog-tavsiyelerim.html?m=1

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaa ben de diyorum ne diyor bu Derya Hanım :D inan çok sevindim çok mutlu oldum sağol varol canım :))

      Sil
  12. Şu siyah maskeyi sırf kullananlar yüzünden duyduğum meraktan almazsam çatlarım herhalde :) Bir de etkilerinde yazdığın ilk madde ilgimi çekti özellikle ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet aktif karbon değil mi bu maddeyi ürünlerinde kullanan tek markalar canım umarım deneme şansın olur :)

      Sil
    2. Evet deneyip görelim bakalım :)

      Sil
  13. İyi diyosun yaniii :) ay benim.cildim cok kuru canm ne kullansam kurutuyo nörsem.bilemedim 😀😀

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kuru derken nasıl kuru canım :D burada ki bir kaç soru sormam lazım bunun için, ben özeline geleyim en iyisi :)

      Sil
  14. Son zamanlarda siyah maske adını çok duyuyorum bu güzel yazı için bilgiler için teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. okuduğunuz için ve yorumunuz için ben teşekkür ederim :)

      Sil
  15. Ben beğendim ürünü denedim. hatta blogumda da bir yazım var. beni de ziyaret edersen sevinirim. Takipteyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tabi uğrarım bloğunuzun ismi neydi ama :)

      Sil
  16. Son günlerde sıklıkla duyuyorum siyah maskeyi. Güzel günlerde kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım çok revaçta, teşekkür ederim :)

      Sil
  17. Verdiğiniz bu güzel bilgiler için çok teşekkürler. Daha önce kullanmadım ama merak ettim ürünü.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim Kezban ablacım :)

      Sil
  18. Ben sadece burnuma uyguluyorum .

    YanıtlaSil
  19. ben severek kullandım hatta blogumda da yer verdim deneyimime

    YanıtlaSil
  20. çok merak ediyordum :) deneyeceğim

    YanıtlaSil
  21. Son kullanma tarihi neresinde yazıyor ben aldım 2004 yazıyor nasıl olur bilemiyorum kullanmadım iade etmeyi düşünüyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eve gidince bir bakayım tekrar dönüş yapacam :)

      Sil
  22. Bir siyah maske de ben edineceğim bu gidişle :D Yalnız tüyleri koparıyor oluşu korkuttu beni :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iyice kurumasını bekle ve parça parça sür önce canım :)

      Sil