5 Haziran 2017 Pazartesi

Ayışığı Organik Alışverişim

Herkese Merhaba,
Bir önceki postta uzuuun bir bitenler yazımın ardından alışveriş yapmadan olmaz diyerek kendimi alışverişe herzamanki gibi vurduğum doğrudur. Çok şükürler olsun bizlere alma gücü verene ve bazen tanıtmamız için ürün gönderen firmalara  :D Neyse girişi çok uzatmadan hemen gelişme kısmına geçmek istiyorum :)




Ayışığı Organik adlı siteyle yaklaşık 2 sene evvel tanıştım. Çok güzel ürünleri var bence hem kozmetik hem cilt bakımı, temizlik ürünleri ve organik gıdalarıyla çok sevdiğim online organik alışveriş sitelerinden birisidir. 
Bu alışverşimde sadece sizlere hangi ürünleri aldığımı ve fiyatlarını yazacağım. Uzun uzun zaten kullanmaya başlayınca anlatıyorum. Merak ettiğiniz ürünleri başlığın üzerine tıklayarak satın alabilirsiniz. 


Ağız ve diş bakımıma aşırı derece de önem veren biri olarak bu Bioplante Bambu Diş Fırçası'nı  çok merak ediyordum iki adet aldım Fiyatı 18 er lira :)



APIFARM Organik Propolisli Deodorant bu roll - on deodorantları kullanmayı çok severdim ama ne yazık ki hemen hepsinin içerisinde alüminyum var. Alüminyum da biliyorsunuz meme kanserini tetikleyen bir madde. Bu ürünü aşırı merak ediyorum diyebilirim. Fiyatı 29 lira


Naturelka Limon Kabuğu Tozu bu organik gıdayı da firma hediye olarak göndermiş bana ilk kez tadacağım fiyatı 9,90 lira 

Benim alışverişim bu kadardı sizler neler düşünüyorsunuz aldıklarımla ilgili Ayışığı Organik 'den almamı önerdiğiniz bir ürün var mı? Yorum olarak yazarsanız çok sevinirim :)


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

41 yorum:

  1. Apifarm görüyordum bende hep merak ediyorum. Ter kokusunu önlüyorsa eğer mutlaka bende alırım. Güzel günlerde kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. terlemeyi önlemiyor ama ter kokusunu önlüyormuş bir de kokusu pudramsı nivea gibiymiş öyle okudum bir blogda canım :)

      Sil
  2. Bambu diş fırçaları çok kullanışlı oluyor. Güle güle kullan tatlım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım yeni yeni kullanmaya başladım güzeller :)

      Sil
  3. İyi günlerde kullan aldıklarını

    YanıtlaSil
  4. Fırçadan kullanmıştım güzel güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bencede fena değiller canım kullanmaya başladım bile, teşekkürler :)

      Sil
  5. Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım detaylı yazısı gelecek yakında :)

      Sil
  6. Fırça çok tatlışmışşş ben de şimdilerde humble brush kullanıyorum o tarzmış. Deodorant yorumlarını merakla bekliyorum!=) güle güle kullaaan:-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler canım, hepsinin detaylı anlatımları yakında gelecek :)

      Sil
  7. Fırçalar çok güzel görünüyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok doğallar güzeller canım detaylı anlatacağım yakında :)

      Sil
  8. Apifarm roll-on'u geçen Nisa'da okudum; onu çok merak ediyorum! Güle güle kullan hepsini, sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AA Başak'cım ismimi duyar duymaz geldiim ahaha <3

      Sil
    2. Canım roll-on 'u epey detaylı yazdım , alüminyum okumadım canım içeriğinde . Bayılarak kullanıyorum ben ,sende güle güle kullan :*

      Sil
    3. ben de şimdi ondan okudum teşekkür ederim Başakcım :D

      Sil
    4. Nisanur çok teşekkürler bilgi için, evet evet okudum yazını :) elimde de şuan lr nin ürünü var o biter bitmez buna başlayacam :) biri bitmeden diğerini açmayı sevmiyorum da :D

      Sil
  9. Bu siteyi çok merak ediyorum en kısa sürede inceleyeceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. doğal ürünler için harika bir site diyebilirim :)

      Sil
  10. Ben de diyordum bu kadar bitenden sonra yenileri ne zaman gelecek diye,geleceklerin devamını da bekliyorum.Bu arada markayı duydum ama daha önce hiç alışveriş yapmamıştım ben..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya işte biz de böyle hayat canım bitiyor bitiyor alıyoruz tüketim çılgınlığı had safhada :)

      Sil
  11. diş fırçalarının yapısını çok beğendim. Güle güle kullanın..
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler , yakında detaylı yazıları gelecek :)

      Sil
  12. Apifarm bu ara çok methini duyduğum bir marka bilgi için teşekkürler, sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yakında detaylı yazısı gelecek, teşekkürler :)

      Sil
  13. Merhaba! Blogunuzu yeni kesfettim :) deneyimlerinizi ve tavsiyelerinizi hemen değerlendiricem :) Bende bekliyorum muhakkak:)https://lavvienrose.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  14. Güzel günlerde kullan tatlım hepsi çok güzel

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım daha güzelleri senin olsun :)

      Sil
  15. Keyifle kullan hepsini. Keşke sağlıklı organik ürünlere ulaşmak bu kadar pahalı olmasa. Malesef pek çok insan kansorejen ürünleri kullanıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. maalesef canım doğal ürünler neden pahalı anlamış değilim :/

      Sil
  16. Bambu fırçalarda benimde gözüm.Güle güle kullan aldıklarını:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yakında ayrıntılı anlatırım canım, teşekkürler :)

      Sil
  17. Sağlıklı ürünlere ulaşmak bu kadar zor iken yeni bir yer kesfetmenize sevindim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağlıklı ürünlere ulaşmak güzel fakat fiyatları açısından da eleştiriyi hak ediyorlar yalnız :)

      Sil
  18. Bambu fırçaları çok seviyorum. Alüminyum ciddi sıkıntı..Birkaç deo kullandım ama ter kokusuna çare olmadı. Bunu denemeli! Güzel günlerde kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yakında ayrıntılı olarak bloğumda anlatacağım canım, teşekkürler :)

      Sil
  19. Güzel günlerde kullan canım, o bambu diş fırçalarına bayılıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bakalım canım benim için yorum yapmak için henüz erken kullanmaya geçtim ama biraz sıkıntı da hissettim
      sanki :/

      Sil