7 Temmuz 2017 Cuma

Lekomed Leke Giderici Krem

Herkese merhaba  
Sizlere bugün '' Lekomed Leke Karşıtı Krem " den bahsetmek istiyorum. Cildinizde bir takım akne-sivilce lekesi, güneş lekesi, hamilelik lekesi, yaşlılık lekesi, yara lekesi, epilasyon-ağda sonrası oluşmuş leke, koltuk altı-dirsek kararması ve çil gibi leke tipleriniz varsa bu yazımı sonuna kadar okuyun derim. 



Ürünün İçeriği ve Etkisi:
Bu ürün civa ve paraben içermiyor. Etkisi klinik olarak kanıtlanmış. İçerdiği hiperpigmentasyon azaltıcı etken maddeler ve  E, B3 vitaminleri sayesinde kahverengi ve koyu lekeleri azaltmaya yardımcı olup cilt tonundaki düzensizlikleri eşitliyor. Ayrıca içinde buğday yağı da bulunmakta. UV Filter faktörü ile güneş lekelerine karşı cildinizi koruma altına alıyor. Ama ürünü yaz mevsiminde kullanacaksanız mutlaka ilaveten yüksek faktörlü güneş koruma kremi de kullanmamız gerektiği tavsiye ediliyor. 40 ml tüp içerisinde bir krem, beyaz renkte ve hafif çiçeksi belli belirsiz bir kokuya sahip. Ayrıca Lekomed Krem hayvanlar üzerinde de test yapmıyor. 


Düzenli kullanıldığında ilk hafta lekelerinizde %14 azalma gerçekleşir
İkinci hafta %43 azalma gerçekleşir
Üçüncü hafta %81 azalma oluşur




Ürünü Nasıl Kullandım ve Bendeki Etkileri:
Sabah ve akşam temiz cilde 3 hafta kadar göz çevremiz hariç uygulamamız gerektiği yazmakta. Ama ben sadece sabahları kullandım. Yüzümde özellikle çene bölgemdeki akne lekelerim ve yazdan kalma güneş lekelerim var, çil gibi. Sabahları temiz cildime uyguladım. Beyaz renkte oldukça yoğun bir krem. Ama hemen emiliyor. Çok fazla sürmenize gerek yok.
İlk başta sivilcelerim de bir artışa neden olur ya da zaten yağlı ciltliyim daha da çok cildimi yağlandırır şeklinde endişelerim vardı. Bu dediklerimin hiçbirini yaşamadım. 3 haftalık süre sonunda da çene bölgemdeki kahverengi gibi duran akne lekerimde açılma fark ettim. Güneş lekelerim de açılmaya başladı. Ben bu kremin hakikaten etkili olduğunu düşünüyorum ve halen de kullanmaktayım. 
Ayrıca cildimde herhangi bir yan etki gözlemlemedim kızarıklık, kaşıntı, tahriş gibi ama siz kullanmadan önce bileğinizin iç kısmına üründen bir miktar sürüp 3-4 saat bekleyin, herhangi bir olumsuzluk yaşamazsanız kullanmaya başlarsınız. 




                    Fiyatı 39,90 lira ve ücretsiz kargo. Satın almak için buraya tıklayabilirsiniz. 
              Memnun kalmadığınız takdirde de 14 gün içinde ürünü koşulsuz iade hakkınız var. 

 Ben bahsettiğim gibi bu leke açıcı kremi çok beğendim ve etkili buldum, bittiği zaman da tekrar alabilirim.

Sizin de cilt lekeleriniz var mı ve bu lekeleriniz için nasıl önlemler alıp, neler kullandığınızı, Lekomed Leke Karşıtı Krem'e şans verir miydinizi aşağıya yorum olarak yazabilir misiniz?
Kendinize çok iyi bakın, sevgiyle kalın 




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

26 yorum:

  1. Böyle bir ürün arıyordum, deneyeceğim :))

    YanıtlaSil
  2. çok az bir hamilelik lekelenmesi yaşadım ve başka bir markanın ürünü ile sorunum çözülme aşamasına geldi. Bu markanın ürününe de şans verilebilir tabi ki....

    YanıtlaSil
  3. Lovely post dear, I'm also in love with the photos ♥
    I'm following you, would you like to follow me back, I would be glad and we can become good blog friends? ^_^
    www.limitededitionlady.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. deneyeceğim en kısa zamanda. cilt lekelenmleerim var maalesef :(

    YanıtlaSil
  5. Notlarıma alıyorum güneş lekelerim için deneyeceğim, teşekkürler :*

    YanıtlaSil
  6. Bölgesel olarak sivilce lekelerim var :( Acaba iyi gelir mi:/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. lekenin koyulu vs de önemli tabi de benim güneş lekelerim de ve bir kaç akne lekemde başarılı oldu umarım düzenli kullanımda senin de iyi olur :)

      Sil
  7. Güne lekesi var bende daha çok. Ama sanki yaz dönemi yerine kışın daha iyi olabilir gibi geldi bana kullanmak...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet kışın da güneş fazla etkili olmadığından iyi bir seçenek ama mevsim belirtilmemiş :)

      Sil
  8. güneşin tek sevmediğim yönü leke sorunu. Genelde bildiğim markalara yöneliyordum ama buna da bir şans vermeli! Teşekkürler bilgilendirmen için

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben teşekkür ederim, güneş kremi de kullanmak çok önemli tabi :)

      Sil
  9. Bende de bir kaç leke var canım deniycem ben de:) Yerinde bir yazı olmusss😘

    YanıtlaSil
  10. Güzel bir kreme benziyor denemeli :) sevgiler ...

    YanıtlaSil
  11. Günes lekelerim var çok güneslendigim için ama kisin kullanabilirim sanirim.

    YanıtlaSil
  12. Paylaşım için teşekkürler 😊

    YanıtlaSil
  13. Gerçekten iyi bir ürüne benziyor canım. Bu güzel tanıtım yazısı için çook teşekkür ederimm :)

    YanıtlaSil
  14. ben de denemeliyim merak ettim

    YanıtlaSil
  15. Konu leke olunca nasıl da dikkatimi çekti yazın.. Yazdım bir kenara bunu..

    YanıtlaSil
  16. Bana da lazım bu kremden. Bu sıra güneşten lekelendim. Denemek lazım...

    YanıtlaSil